חיפוש

נופש כשר ומהנה כמו שאתם רק יכולים לחלום

עידן התעופה החדש כמו גם כניסתן של חברות שונות מאפשר כיום למגזר הדתי ליהנות מחופשה חלומית, מבלי לחשוש מנושא הכשרות. כיצד? להלן כל הפרטים.

חופשה כשרה – בשורה של ממש למגזר הדתי

אחת הבעיות הקשות ביותר עמו נתקל המגזר הדתי טמון בנושא החופשה בחו"ל. למעשה, המגזר הזה במשך שנים ארוכות "לא נספר" וזאת לאור העובדה כי לא היו מלונות או חברות אשר אפשרו לרכוש נופש כשר במחיר נוח ומשתלם, אלא לרוב נאלצו חברי המגזר לרכוש באופן עצמאי מזון וציוד ולטוס לחו"ל בתנאים פחותים בהרבה. לכן, רבים העדיפו שלא לטוס לחו"ל אלא להישאר בארץ וזאת לאור ההתארגנות הרבה אשר הצריכה מהם, כאשר כיום בזכות חברה כמו כושר בוקינג ניתן לרכוש נופש כשר במרחק נסיעה קצרה מהארץ כמו גם יעדים רבים בעולם, באופן שבו לא תצטרכו לקחת עמכם ציוד ומזון אלא רק מזוודה עם בגדים ולהתחיל בחופשה החלומית והכשרה שלכם. כיצד? להלן כל הפרטים.

חופשה כשרה באמצעות קושר בוקינג

חברת קושר בוקינג חרטה על דגלה להעניק את השירות הטוב והאיכותי ביותר בעבור הלקוחות מהמגזר הדתי אשר מעוניינים לרכוש חבילת נופש מושלמת בעבור כל המשפחה כמו גם חופשה זוגית. החברה, אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום מציעה מגוון רחב של חבילות נופש אטרקטיביות במגוון יעדים בעולם, כאשר ללא עוררין היעד הפופולרי ביותר הוא קפריסין. האי, אשר שוכן במרחק של 50 דק' בלבד בישראל הפך בשנים האחרונות לאחד היעדים החמים ביותר בעבור המגזר הדתי, זאת לאור העובדה כי במדינה הוקמו ושופצו מלונות אשר מותאמים באופן מדויק לצרכים של המגזר, והם כשרים למהדרין. אחד המלונות הללו הוא מלון פרידמנ'ס אשר שוכן במרחק של 10 דק' נסיעה בלבד משדה התעופה ומאפשר לקבל אירוח אינטימי באווירה ים תיכונית אל מול חוף ימה המהפנט של קפריסין. במלון חדרים מרווחים וגדולים אשר מתאימים הן לזוגות והן למשפחות, כאשר במלון גם חדר אוכל מפנק אשר מציע ארוחות כשרות למהדרין בטעם ביתי ובאווירה ים תיכונית. בנוסף, מדי ערב מארגן המלון ערבי תרבות עם ריקודים סוערים, שירה ואטרקציות נוספות.

 

רוצים לרכוש חופשה כשרה? עכשיו זה אפשרי

כאמור, אם אתם כעת בזמן תכנון החופשה שלכם – אצלנו יש לכם כתובת. פנו אלינו עוד היום במספר 072-3939326 או השאירו את הפרטים שלכם באתר ותוכלו לקבל את כל המידע הרצוי לכם לגבי חופשה כשרה. בנוסף, ניתן לבצע הזמנה אונליין באופן קל ופשוט ובכך לחסוך עוד יותר במחיר. למה אתם מחכים? קושר בוקינג כאן בשבילכם – הזמינו עוד היום את החופשה הכשרה הבאה שלכם והצטרפו למאות הלקוחות המרוצים של חברת כושר בוקינג, החברה המובילה בישראל לשיווק חופשות כשרות בהשגחת הרבנות הראשית.

רוצים לשמוע על עיר חרדית חדשה לחצו כאן

אולי תאהבו גם את

סירות
תאילנד היא לא רק איים

חופים מהיפים ביותר בעולם, ברכות טבעיות ותצורות סלע מרהיבות, נופים עוצרי נשימה, שמורות טבע עם מסלולי הליכה נעימים לצד צמחיה טרופית ובעלי חיים יפהפיים, שייט

קראו עוד »