חיפוש

אחסון אתרים לשומרי שבת

האינטרנט, כפי שאתם יודעים, הוא מאגר שפתוח לקהל 24 שעות ביום, שבעה ימים בשבוע. עם זאת, יש בעלי עסקים עם אתר אינטרנט ששומרים על המסורת ועל כן לא מעוניינים להפעיל את האתר שלהם בימי שבת. אז באיזה דרכים ניתן לבצע אחסון אתרים לשומרי שבת? בחנו את הדרכים לפניכם ואת ההשלכות של הפתרונות השונים.

 

סגירת אתר אוטומטית בשבת

יש פתרון ייעודי לכל מי שרוצה לשמור שבת גם כאדם פרטי וגם כבעל עסק באינטרנט. קיימים שירותי אחסון אתרים שסוגרים באופן אוטומטי את האתר ברגע שנכנסת השבת. קהל הגולשים לא יוכל לגשת אל תוכן האתר ותקפוץ לו הודעה על כך שהאתר שומר שבת. בדרך כלל יש צורך לעדכן בשעות כניסת וצאת השבת בשביל לאפשר לתוכנות אלה לעבוד כראוי.

היתרון בשימוש באופציה זו הוא שהדבר נעשה באופן אוטומטי ושתוצאות החיפוש בגוגל לא מושפעות מהחסימה הזמנית. זוהי גם דרך שמאושרת על ידי הרבנים בארץ והיא אינה מחללת את השבת. החיסרון יכול להיות שמדובר בשירות שבדרך כלל יש לשלם עליו סכום כסף מסוים. לקבלת מידע נוסף לגבי אופציות אחסון אתרים שונות, היכנסו אל www.hostcenter.co.il

אחסון אתרים

קוד 503

קוד 503 הוא קוד שמצביע על אי זמינות של אתר כלשהו לתקופה מוגבלת בזמן. יש בעלי אתרים עסקיים שמשתמשים בקוד זה בזמן שהם מבצעים שיפוצים של האתר ורוצים למנוע גישה אליו.

ניתן להשתמש בו גם בימי שבת, אך יש לקחת בחשבון שלעיתים מנועי חיפוש שיתקלו בקוד זה לעיתים קרובות מדי יחשבו שהאתר לא זמין במשך כל השבוע ולא רק בימי שבת, דבר שיפריע לתוצאות חיפוש להפנות משתמשים אליכם.

 

החלפת תוכן ידנית באתר

עוד פתרון הוא לפני כניסת השבת להחליף את התוכן באתר כך שהוא לא יציג יותר את התוכן הקיים. באופן זה אנשים לא יוכלו ליהנות מהתוכן או לבצע רכישות כאלה או אחרות עד שהתוכן ישתנה חזרה. מדובר בפתרון חינמי שלא ימנע מאנשים להגיע אל האתר שלכם דרך מנוע החיפוש. אבל- מדובר בפתרון שאינו פרקטי לאנשים שלא מעוניינים לערוך את האתר שלהם בעצמם.

אחסון אתרים

ביטול אופציות לתשלום בשבת

אם יש לכם אתר עסקי שמוכר מוצרים, ניתן לבטל את המנגנון שאחראי לתשלומים כך שאנשים לא יוכלו לבצע רכישות במהלך השבת. האתר כולו עדיין יהיה זמין לצפייה ואינטראקציה- אך לא ניתן יהיה לקנות שום דבר, דבר שעוזר לאתר שלכם לא לחלל שבת. פתרון זה לא יוריד את הדירוג שלכם במנועי החיפוש שלכם ועל כן מדובר באלטרנטיבה נוחה.

 

לסיכום

לסיכום קיימות מספר דרכים לשמור על המסורת ולא לחלל את השבת- גם באתר האינטרנט של העסק שלכם. האופציה האידיאלית ביותר היא שימוש באחסון אתרים שמבצע את החסימה אוטומטית, אך ניתן למצוא גם דרכים אחרות כך שכל אחד יכול להחליט על האחת הנכונה לו ביותר.

אחסון אתרים

אולי תאהבו גם את

לאטום גגות
למה חשוב לאטום גגות?

לאחרונה אנו שומעים על מקרים מצערים רבים שאירעו למי שלא הכירו בחשיבות של איטום גגות. יכול להיות שגם אתם נחשפתם לתוצאות של המקרים הללו שעלו

קראו עוד »
הֲגָנָה
מה הוא צו הגנה?

אלימות במשפחה היא נושא חמור, ולצערנו בישראל קיימים מקרים רבים ומצערים של אלימות במשפחה, הן כלפי בנות הזוג והן כלפי חברי משפחה אחרים. למרבה המזל,

קראו עוד »