חיפוש

אטרקציות ופעילויות ליום ההולדת

אתם יושבים לתכנן את אירוע יום ההולדת של הילדים, מחפשים במחשב ונדהמים מכמות התוצאות. מאיפה להתחיל? מה הכי נכון לנו? שאלות רבות עולות בזמן ארגון היום המיוחד של היקרים לכם מכל. רוצים את הטוב ביותר עבורם אבל גם לא רוצים להתפזר מרוב רעיונות. ישנן אטרקציות ופעילויות רבות לבחור. 

 

אופי האירוע כאופי הילד

כשהילד מגיע לשלב בו הוא כבר יודע לומר בביטחון מה מעניין אותו ומה היה רוצה באירוע שלו, חשוב להקשיב. כמובן שאת הגבולות התקציביים תשימו אתם, ובכך אתם מהווים "המילה האחרונה" בכל תכנון יום ההולדת. אך חשוב להתאים את האירוע לרצונותיו, לנושא האהוב עליו, לאהבה המשותפת שלו ושל חבריו וכו'. לדוגמה, ילד שלא אוהב סרטי גיבורי על בהחלט לא ייהנה ביום הולדת העוסקת בזה בלבד. אם אין תחום עניין אחד שבולט מעל כולם, ניתן לשלב בין כמה פעילויות באירוע. התאמת אירוע על ידי מפעיל למשל יכולה להיות פתרון מצוין. מפעיל שכזה למשל ניתן למצוא באתר https://ls-party.co.il

 

האם עדיף ללכת על הפעלה?

כהורים אנו אחראים לכל פרטי האירוע. החל מרשימת המוזמנים ושליחת ההזמנות, דרך הכיבוד והאירוח ועד האמצעים הנלווים כמו תאורה, מוזיקה וכמובן המתנות. בחירה במפעיל לחלק האומנותי הייחודי של האירוע עשויה להוריד מהלחץ המופעל עליכם במהלך תכנון האירוע. המפעיל אחראי על הציוד הנדרש לו, והוא מספק את הבידור והפעלת הילדים – מה שמפנה אתכם לסידורים הלוגיסטיים הרבים שכרוכים בתכנון יום ההולדת.

 

יום הולדת בסגנון…

כאמור, בחירה ממוקדת בנושא אחד המועדף על בעל/ת השמחה, עשויה להקל על החיפוש אחר הקונספט הנכון. ניתן למצוא למשל יום הולדת בסגנון משחקים של פעם, סגנון נסיכות ואבירים ואפילו ימי הולדת בסגנון תוכניות טלוויזיה מוכרות, בין אם זה ריאליטי ("הישרדות", "הכוכב הבא") או תוכניות אהובות כמו "פוקימון".

 

סטנדאפ לילדים – ענף הולך וגדל

אם בעבר היה אפשר רק לחלום על מופע סטנדאפ לילדים, ובפועל הדבר הקרוב ביותר היה ליצן, היום אפשר למצוא מגוון סטנדאפיסטים עם מופע מותאם בדיוק לילדים או לבני נוער. זה דורש רגישות ושפה נקייה, וברגע שמוצאים את האומן הנכון הילדים יתגלגלו מצחוק ויודו לכם על בחירה מחוץ לקופסא.

 

עולם הסדנאות

היום, בדומה למבוגרים, הזמנת סדנאות פרטיות לילדים הפכה נפוצה יותר ויותר. אם הילדים אוהבים לבשל איתכם וללמוד יחד על סודות המטבח, סדנת בישול יכול להיות קונספט נפלא לילדים. סדנאות נוספות כמו סדנאות יצירה שונות, סדנת איפור וביוטי לבנות, או סדנת שוקולד מרהיבה – זמינות עבורכן ויכולות להיות הפתרון האידאלי עבור יום ההולדת של הילדים.

 

בחירה טובה היא בחירה משותפת

כאשר אתם מתיישבים לבחור את התוכנית האומנותית ליום ההולדת יחד עם ילדיכם, השיתוף וההקשבה הן כלי מרכזי להצלחת האירוע העתידי. גם לאחר ההחלטה על האטרקציה או הפעילות שנבחרה, חשוב להפגיש בין המפעיל לבעל/ת השמחה כדי לוודא שנוצר חיבור טוב ושהילדים מרגישים בנוח עם האחראי. אחרי הכול, האושר שלהם הוא הדבר החשוב ביותר עבורכם.

פוקימון פיקאצ'ו

אולי תאהבו גם את

מנטליסט עד הבית
סוגים שונים של מופעי מנטליזם

ברוכים הבאים לעולם הכובש של תכניות המנטליזם, שבו המציאות מיטשטשת באשליה וגבולות המוח האנושי נדחקים לגבולותיהם. במאמר זה, נחקור את הסוגים השונים של מופעי מנטליזם

קראו עוד »