חיפוש

איך אפשר לדעת מה היא רמת האמינות של משרד חקירות?

כאשר מדברים על לקוח שמבצע פנייה לקבלת שירותיו של משרד חקירות, ברוב המוחלט של המקרים, זהו לקוח שיש לו כנראה חשדות לגבי עניינים שמתרחשים באופן לא תקין. זאת בין אם מדובר על החיים האישיים של אותו אדם שחושד במישהו שקרוב אליו ברמה האישית, ובין אם מדובר בחששות אשר נוגעים לעניינים הקשורים בעולם העסקים כמו עסקאות המתבצעות בצורה לא תקינה, או עובדים בחברה שמתנהלים בצורה לא חוקית. 

 

מה החשיבות של רמת האמינות של משרד החקירות?

כל לקוח אשר מבצע את הפנייה לקבלת שירותיו של חוקר פרטי או של משרד חקירות, הוא אדם שמעוניין להגיע לאמת במסגרת סוגייה שמעסיקה אותו. כדי להיות בטוח שהוא אכן יקבל את השירות שהוא מזמין, שתיערך חקירה מקצועית וטובה, ושהוא יקבל את התוצאה האמיתית המשקפת את מצב העניינים בשטח בנוגע למושא הפנייה שלו למשרד החקירות – משרד החקירות צריך להיות אמין.

אנחנו רוצים לדעת בתור לקוחות, שהמשרד אליו פנינו באמת יבצע חקירה שתביא לנו תשובה אמיתית לגבי המצב. אנחנו לא רוצים משרד חקירות שיפברק בעבורנו תמונת מצב לא מדויקת, אלא כזה שיאפשר לנו לקבל את תוצאות החקירה המדויקות במלוא השקיפות.

 

המלצות מלקוחות מרוצים

אחת הדרכים שבהם לקוחות יכולים לקבל אינדיקציה לגבי רמת האמינות של משרד חקירות כזה או אחר, היא על ידי קבלת המלצות חיוביות לגבי אופי הפעילות של המשרד ומידת ההצלחה שלו בחקירות. חשוב מאוד שהביקורות החיוביות יגיעו ממקור אמין בעצמו, שהלקוח יכול באמת לסמוך על המילה שלו. בכל מקרה, גם כאשר מקבלים מספר המלצות חיוביות לגבי משרד חקירות מסוים, חשוב שהלקוח עצמו יהיה שלם עם ההחלטה לפתוח בחקירה על ידי המשרד.

בסוף, מדובר על החיים האישיים או העסקיים (או גם וגם) של הלקוח, והוא צריך להיכנס לתהליך בלב שלם ובנפש חפצה, בלי להרגיש שגורם זה או אחר לוחץ עליו לבצע פעולה רגישה כמו פתיחה בחקירה פרטית של אדם קרוב. כך תרגישו למשל אם תקיימו התייעצות עם בן דוד חקירות.

 

רמת שקיפות גבוהה

משרד חקירות שיש לו רמת אמינות גבוהה, הינו משרד שמתנהל ברמת שקיפות גבוהה. כלומר, המשרד צריך לספק נתונים ברורים ושקופים לגבי כמות החקירות שהוא מנהל, לדוגמה. כך תוכלו לדעת אם מדובר על משרד שמנהל חקירות רבות בעת ובעונה אחת, או שמא החקירה הקשורה לעניין שלכם תעמוד בראש העבודה של המשרד בתקופה הקרובה.

 

הודאה בטעויות

משרד חקירות אמין זה לא משרד שמייצר בפני הלקוחות שפונים אליו תמונת מציאות ורודה. חשוב להבהיר בפני הלקוח שלפעמים החוקרים לא מגיעים בדיוק למטרה אליה הם כיוונו, גם אם החקירה כן מניבה תוצאות שאפשר להשתמש בהן בסופו של דבר.

משרד חקירות

אולי תאהבו גם את