חיפוש

איך בוחרים כלוב אילוף לכלב?

ברגע שאנחנו מקבלים כלב חדש, אחד הדברים הראשונים שאנחנו צריכים לדאוג לו זה כילוב אילוף עבור הכלב שלנו. בחירה של כלוב אילוף דורשת מכם להיות מודעים לכמה דברים, ואם מדובר על הכלב הראשון שלכם, זה יכול להיות קצת קשה. בדיוק בשביל זה אנחנו מביאים לכם כאן את כל המידע שאתם צריכים על מנת לבחור בצורה נכונה את כלוב האילוף לכלב שלכם.

 

כילוב אילוף לכלב

בניגוד לכלובים שנועדו לנשיאה או לטיסה, כלוב אילוף לכלבים הוא כלוב שכפי שמבינים מהשם שלו נועד להרגיל את הכלב לחיות בסביבה שלנו, ולמעשה הכלוב הזה מהווה מרחב שבו הכלב יכול לשהות בצורה נוחה. בכלוב האילוף המטרה שלנו היא לחנך את הכלב כך שהוא יתנהג בצורה שתהיה נעימה לנו בתור הבעלים שלו.

 

נוחות

הדבר הראשון שעליו אתם צריכים להקפיד בבחירה של כלוב לכלב הוא הנוחות שהכלב שלכם ירגיש כאשר הוא שוהה בתוך הכלוב. בדיוק כמו שאתם רוצים להרגיש בנוח בחדר השינה שלכם, כך גם בכלוב של הכלב שלכם חשוב שהוא ירגיש נינוח. ההרגשה של הכלב בתוך הכלוב תשליך באופן ישיר על היכולת שלכם לאלף אותו וכמובן על ההתנהגות שלו בשאר הזמן.

 

גודל הכלוב

הכלבים יכולים להגיע אלינו בשלבים שונים של החיים שלהם, וכאשר אנחנו בוחרים כלוב צריך לצאת מתוך נקודת הנחה שהכלוב הזה הולך לשמש את הכלב שלנו לעוד הרבה שנים. אם קיבלתם את הכלב בגיל צעיר, כך שהוא עוד אמור לגדול, הקפידו לבחור כלוב שיתאים לגודל העתידי של הכלב, כדי שלא תצטרכו להחליף את הכלוב בעתיד.

 

חוזק

הכלוב של הכלב שלכם צריך להיות מספיק חזק כדי שהוא יעמוד במצבים שבהם הכלב לא מאוד רגוע. עם זאת, חשוב להקפיד שאין בכלוב פינות או מוטות עם קצוות חדים כיון שהדבר הזה עלול לגרום לכלב לפגוע בעצמו בזמן שהוא עצבני.

 

ניקיון

כמו כל כלוב של חיות, גם הכלוב של הכלב שלכם אחר זמן מה כבר לא יראה כמו שהוא נראה בזמן שקניתם אותו. כבר כשאתם קונים את הכלוב הקפידו לקנות כלוב שקל לנקות אותו, כך שתוכלו אחת לכמה זמן לבצע ניקוי יסודי לכלוב, ולאפשר לכלב שלכם להנות מסביבת מחייה נקייה. זכרו, כלוב נקי הוא לא רק יפה אלא גם שומר בצורה טובה על הבריאות וההיגיינה של הכלב שלכם.

 

לסיכום

כלוב אילוף עבור כלב נועד להרגיל את הכלב בצורה נוחה לסביבה החדשה שבה הוא חי. הכלוב צריך להיות קודם כל בגודל מתאים עבור הכלב שלנו, ואם אתם מקבלים את הכלב שלכם בשלב שהוא עוד עתיד לגדול חשוב לתת את הדעת על כך. הקפידו על כלוב שקל לנקות אותו וכמובן עצבו אותו בצורה כזו שהכלב שלכם יוכל לשהות בתוכו הרבה זמן בלי להרגיש תחושת אי נעימות.

כלוב לכלב

אולי תאהבו גם את