חיפוש

ארבעה דברים שחובה להציג בדף נחיתה

דף נחיתה הוא מרכיב מכריע בכל אתר שיווק מוצר שמכבד את עצמו. הדף הוא בעצם הרושם הראשוני שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מקבלים מהמותג שלכם, והוא יכול לשכנע או לדחות את ההחלטה שלהם לרכוש מוצר בעסק שלכם. לכן, ישנם ארבעה אלמנטים חיוניים שצרכיכם להיכלל בדף נחיתה כדי להבטיח את יעילותו. נפרט אותם בפניכם כעת, ואנו מבטיחים כי מילוי ויישום של האלמנטים המוצגים, יוביל את העסק שלכם להצלחה ולפריחה.

 

הצהרה ברורה על המוצר

בראש ובראשונה, דף נחיתה חייב להיות בעל הצהרה על ערכו של המוצר ותוכנותיו. ההצהרה תהיה מורכבת מפסקה המתארת את התועלת העיקרית של המוצר או השירות שלכם, ומה מייחד אותו מהמתחרים.

הצהרת הערך של המוצר שלכם צריכה להיות מוצגת בצורה בולטת בדף, באופן אידיאלי בצורה של כותרת או כותרת משנה. היא אף צריכה להיות תמציתית, בלתי נשכחת וקלה להבנה. זהו האלמנט שיתפוס את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם וישכנע אותם ללמוד יותר על המותג שלכם.

דף נחיתה

קראיה לרכישה או לפעולה

לאחר מכן, דף נחיתה חייב לכלול קריאה לרכישה או פעולה. הכוונה היא לכותרות או כפתור המעודדים מבקרים לבצע פעולה ספציפית. לדוגמה, הרשמה לניוזלטר, הורדת קובץ או ביצוע רכישה. קריאה לפעולה צריכה להיות מוצגת בצורה בולטת בדף וצריכה להיות מתוכננת כך שתבלוט בעזרת חברה לעיצוב אתרים.

הקריאה הזו, צריכה להיות ברורה ותמציתית, תוך שימוש בשפה ועיצוב שיכוונו את המבקר לפעולה, ובנוסף האתר יגדיר למבקר בדיוק למה הוא צריך לצפות כשהוא לוחץ על הכפתור. הקריאה לפעולה היא הכוח המניע מאחורי הצלחת דף נחיתה, שכן היא מכוונת את המבקר לעבר המטרה הרצויה.

 

פידבק חברתי

פידבקים חברתיים זהו עוד מרכיב חיוני בדף נחיתה. ההכוונה כמובן לכל התייחסות של הציבור הרחב, שמדגימה את האמינות והשקיפות של המותג שלכם. הפידבק יכול להופיע בצורות רבות.

לדוגמה, המלצות של לקוחות, תיאורי סיפורי קניה או פרסים ותארים שזכה בהם המוצר. הכללת פידבק חברתי בדף הנחיתה שלכם, תעזור לכם לבנות אמון במותג שלכם, מה שיכול להיות הגורם המכריע עבור לקוחות פוטנציאליים שמתלבטים האם לרכוש את המוצר דווקא מהעסק שלכם.

דף נחיתה

יצירת קשר

לבסוף, דף נחיתה חייב לכלול מידע ליצירת קשר. זה אולי נראה כמו מרכיב ברור, אבל לעתים קרובות מתעלמים ממנו. למבקרים בדף הנחיתה שלכם עשויות להיות שאלות או חששות שהם רוצים להתייחס אליהם לפני שהם רוכשים את המוצר. לכן, מסירת פרטי הקשר שלכם בעת בניית דף נחיתה תאפשר להם לעשות זאת. יצירת הקשר תהיה בצורה של כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון או טופס יצירת קשר.

 

לסיכום

עקבו אחרי האלמנטים החיוניים כל כך שפירטנו עליהם במאמר זה, ובעזרת היישום שלהם בדף הנחיתה שלכם, האתר שלכם ישגשג.

דף נחיתה

אולי תאהבו גם את

לאטום גגות
למה חשוב לאטום גגות?

לאחרונה אנו שומעים על מקרים מצערים רבים שאירעו למי שלא הכירו בחשיבות של איטום גגות. יכול להיות שגם אתם נחשפתם לתוצאות של המקרים הללו שעלו

קראו עוד »
הֲגָנָה
מה הוא צו הגנה?

אלימות במשפחה היא נושא חמור, ולצערנו בישראל קיימים מקרים רבים ומצערים של אלימות במשפחה, הן כלפי בנות הזוג והן כלפי חברי משפחה אחרים. למרבה המזל,

קראו עוד »