חיפוש

ביזנס בפריפרייה 6 –  מיקומים שווים למשרדים בפריפרייה

הפריפריה יכולה למנף עסקים ולכן, לא פלא שעסקים רבים מעדיפים למקם את המשרד שלהם דווקא בו. כאן ריכזנו עבורכם את המיקומים המומלצים למשרדים בפריפריה. לא בכל מקום משתלם להקים משרד. צריך לשקלל את הנתונים המקיפים ולבדוק שאכן המיקום מתאים למרות שהוא לא מרכזי.

 

משרדים מצליחים באשדוד

העיר אשדוד היא עיר פריפרית בהגדרתה. אך אם תגיעו אליה תיווכחו לראות שלא חסר בה דבר. בקלות תוכלו למצוא משרדים להשכרה באשדוד וליהנות מדמי שכירות לא יקרים כמו כל עיר מרכזית אחרת. אשדוד קרובה לראשון לציון, רחובות וערי המרכז הנוספות מרחק כחצי שעת נסיעה פחות או יותר. באשדוד קיימים משרדים מצליחיםפ רבים, גם אתם יכולים להימנות עליהם.

 

באר שבע מעודדת פיתוח עסקי

עיריית באר שבע מעודדת פיתוח עסקי בערי הנגב. היא, כבירת הנגב, גובה דמי ארנונה נמוכים יחסית מעסקים. בבחירת משרדים להשכרה בבאר שבע, אתם נהנים מכל יתרונות הפריפריה יחד עם מיקום נגיש לתחבורה ציבורית המנגישה אתכם למגוון אוכלוסיות שונות הקיימות בעיר.

 

משרדים בדימונה

העיר דימונה היא עיר פריפרית מאוד. יחד עם זאת, משרדים רבים מצליחים בה בשל כוח האדם שקל למצוא בה. אם אתם לא צריכים להיות נגישים לקהל היעד ואתם בעצם מנהלים רק בק אופיס, העיר דימונה יכולה להתאים למיקום המשרד שלכם.

 

משרדים בעפולה

אם אתם מגיעים מאזור הצפון, אתם יכולים למקם את המשרד שלכם בעפולה בה ההתיישבות גדלה משנה לשנה. אין סיבה שתשלמו מחיר יקר על משרד במרכז אם העיר עפולה יכולה לספק את צרכי העסק שלכם. דמי השכירות שתשלמו על משרד בעפולה, יהיו נמוכים באופן משמעותי ממה שתשלמו במיקום מרכזי אחר.

 

משרדים בנוף הגליל

גם בעיר נוף הגליל תוכלו למצוא משרדים להשכרה. נוף הגליל סמוכה לחיפה, אך היא פחות נגישה לתחבורה ציבורית. יחד עם זאת, זול מאוד להקים בה משרד. אם המשרד שלכם לא צריך להיות נגיש ללקוחות, אתם יכולים להרוויח מהקמת משרד בנוף הגליל.

 

משרדים להשכרה בקרית גת

העיר קרית גת היא עיר דרומית אך יחד עם זאת היא די נגישה לתחבורה ציבורית. היא לא כל כך רחוקה מהמרכז וגם בה קיימים מגדלי משרדים בהם תוכלו למצוא משרד כלבבכם ולשלם מחיר נמוך משמעותית ממחיר שכירות בכל עיר מרכזית אחרת.

 

לסיכום

בבחירת מיקום למשרד חשוב למפות את צרכי העסק כדי לבדוק על מה חשוב להקפיד בבחירת המיקום. למיקום בפריפריה יש יתרונות רבים כמו מחיר שכירות נמוך, דמי ארנונה זולים, מיקום שקט ורגוע, קירבה אל מגורי בעל העסק בחלק מהמקרים, הקלה בגיוס כוח אדם ועוד. כאן בכתבה סיכמנו מקומות מומלצים בפריפריה בהם משתלם להקים משרד. גם אתם יכולים ליהנות מיתרונות הפריפריה. מוזמנים גם אתם לברר על כך. בהצלחה.

קבלה

אולי תאהבו גם את