חיפוש

בעלי המקצוע שיוציאו את העסק שלכם מבור ללא תחתית

עסקים רבים בישראל מתקשים לסגור את החודש ולייצב את מצבם הכלכלי. זאת בעיקר בשל חוסר ידע וניסיון בכל הקשור בניהול הכלכלי של העסק. הסתייעות באנשי מקצוע תוכל להציל את העסק שלכם. אז מי הם בעלי המקצוע המתאימים?

 

חדלות פירעון

לפני שניגע באנשי המקצוע, כדאי קודם להגדיר מהו מצב כלכלי של חדלות פירעון. חדלות פירעון הינו מצב בו אדם או בעל עסק נכנס לחובות רבים ולא נראה כי יוכל לצאת מהמצב הכלכלי הבעייתי ולהחזיר את חובותיו. במצב כזה, המדינה תכריז על הליך חדלות פירעון. חוק חדלות פירעון המחודש שנחקק ב-2019 מאפשר הליך קצר יותר ליציאה מהחובות. הליך זה הינו הליך בירור אשר מטרתו לסייע לחייב לכסות את חובותיו ולהשתקם כלכלית.

חדלות פירעון ושיקום כלכלי נכון יוכלו לסייע לעסק שלכם בצורה משמעותית לא רק לכסות את החובות, אלא יסייעו לכם לשקם את העסק ולשמרו לאורך זמן. הדבר יתאפשר בצורה יעילה יותר ולטווח זמן רחוק, בעיקר במידה ותבחרו להסתייע באנשי המקצוע הנכונים.

 

עורך דין

עורך דין המתמחה בחדלות פירעון הינו כלי מפתח עבור העסק שלכם. עורך הדין ילווה אתכם לאורך כל התהליך המשפטי הסבוך. אומנם לפי חוק חדלון הפירעון החדש מדובר בהליך קצר ויעיל יותר משמעותית, אך עדיין מדובר בהליך משפטי מורכב.

עורך דין מומחה יכול להיות כלי מפתח להצלחת ההליך וכן ליציאה מהחובות. עורך הדין גם יעזור לכם שלא להסתבך בין כלל גורמי הרשויות, וכן ייצג אתכם בצורה הטובה ביותר בבית המשפט.

 

רואה חשבון

רואה חשבון מומחה יידע לסייע לכם למפות את כלל החובות שלכם ולברר האם ישנם חובות מיותרים. כמו כן, תוכלו להיעזר ברואה חשבון גם לצורך תכנון כלכלי עתידי. אמנם ההסתייעות ברואה חשבון היא הכרחית מתחילת העסק, אך במידה ונכנסתם לחובות, נסו לברר מול רואה החשבון שלכם או מול רואה חשבון אחר כיצד תוכלו לייצב את מצבכם הכלכלי בצורה המיטבית.

 

יועץ כלכלי

יועצים כלכליים הם כלי מפתח חשוב מאוד ליציאה מהחובות. ישנם יועצים כלכליים שהמומחיות שלהם היא הוצאת חייבים מחובות על ידי בניית תוכנית כלכלית מאפשרת. התוכנית הכלכלית צריכה להיות כזאת שלא רק תעזור לכם במצב הכלכלי הבעיתי, אלא גם תעזור לכם בעתיד.

יועץ כלכלי טוב יעזור לכם לתכנן את ההוצאות וההכנסות של העסק שלכם, לשקם אותו, לתכנן חסכונות ופיקדונות ל"ימים רעים" וכן לתכנן את כלל התנהלות העסק מבחינה כלכלית.

 

בנק

אמנם לבנקים ישנם אינטרסים משל עצמם, אך יש להם גם אינטרס שלא תהיו בחובות. לכן מומלץ לכם לברר על מסלולי הלוואה לכיסוי של חובות אחרים שיחסכו לכם תשלומי עמלות גבוהים. בנוסף, יתכן ותוכלו להסתייע באנשי הבנק המקצועיים שיעזרו לכם לצאת מהחוב ולשקם את העסק.

 

ארנק בכיס אחורי של בחור

אולי תאהבו גם את