חיפוש

גרים בקומה גבוהה והרהיט החדש לא נכנס למעלית? כך פועלים

לגור בקומה גבוהה זה כיף ונפלא, האוויר הזורם והנוף הפתוח גורמים לכם לפעמים להרגיש ממש על גג העולם, פשוטו כמשמעו. אך לצד היתרונות הבולטים, בוודאי נתקלתם לא אחת, ברהיט חדש שלא נכנס במעלית סטנדרטית. אז אין סיבה לוותר או להתייאש, קראו וגלו כיצד פועלים במקרה שכזה

 

על גג העולם

כיום, הבנייה לגובה הפכה לפופולארית ואף מבוקשת, כשמגורים בקומות הגבוהות יותר בבניין, נחשבים ליוקרתיים יותר מהקומות הנמוכות. מגורים בקומה גבוהה משמעותם זרימת אוויר פתוחה, נוף עוצר נשימה ותחושה מושלמת כאילו אתם אכן נמצאים על גג העולם.

מטבע הדברים, מגורים בבניין, גבוה ככל שיהיה, מחייבים גישה למעלית (לפחות בבניינים החדשים), אשר לא תמיד יכולה להכיל את כל הציוד והריהוט שאנחנו מעוניינים לאבזר בו את הדירה שלנו. אז אל תמהרו לוותר על הרהיט שרציתם, או להתפשר על רהיט דומה במידות יותר קטנות, כי גם לבעיה זו יש פתרון.

 

שימוש במנוף או במות הרמה

אחד הפתרונות השימושיים, יעילים ונפוצים להעברת ציוד תכולת דירה במהירות וללא בעיות של התאמת המידות למעלית הקיימת בבניין, הוא השימוש במנוף או במות הרמה מתאימות, כפי שתוכלו למצוא אצל ליפטר במות הרמה, המאפשרים את הרמת הציוד הנדרש והצוות המוביל עד לקומה שלכם.

היתרונות בשימוש בכלי הרמה איכותיים כאשר מעוניינים להעביר ריהוט בפרט או תכולת דירה בכלל, הם קיצור זמני העבודה באופן ניכר, היות וניתן להעלות בבת אחת כמות רבה של ציוד, הקטנת האפשרות לפגימה של המוצר המובל והאפשרויות הכמעט בלתי מוגבלות להעביר כל ציוד, במגוון מידות וגדלים לדירה שלכם.

 

מה כדאי לבדוק לפני?

פתרון העברת הרהיט בגובה נשמע אמנם רעיון פשוט, אך לפני שמזמינים הובלת רהיט באמצעות ציוד הרמה, חשוב לבדוק לפני, שבעל ציוד ההרמה הוא אדם אמין, ותיק ומנוסה בתחום. שיחה טלפונית מקדימה, או המלצות מאנשים שאתם מכירים, יכולים לתת לכם רקע כללי על איש השירות ולעזור לכם לקבל החלטה.

לאחר שבחרתם את איש המקצוע שלכם, חשוב לבדוק כי כלי ההרמה המיועד הוא בעל רישיון ותו תקן ישראלי מתאים. כך תוכלו להבטיח עבודה בטוחה, הן עבור המובילים עצמם והן עבורכם כבעלי הדירה. ניתן לבדוק גם קיומו של ביטוח מתאים, אשר ידאג לכסות גם מקרים של נזקים לציוד שלכם.

אמנם התגברנו על מכשול הכניסה למעלית, אך את הרהיט עדיין נצטרך להכניס אליכם לדירה דרך פתח כלשהוא- חלון גדול או מרפסת. לכן, חשוב לוודא כי ישנה גישה מתאימה לדירה שלכם, הן מהקרקע- חנייה מתאימה לציוד ההרמה המיועד והן מהאוויר- גישה לפתח מתאים דרכו ייכנס הרהיט.

בסופו של דבר העברת ריהוט שלא נכנס בקלות למעלית באמצעות ציוד הרמה זה פתרון יעיל ומהיר, אך חשוב לשים לב לפרטים שהזכרנו, בכדי להבטיח העברה מוצלחת ובראש שקט.

מעוניינים במידע נוסף בתחום? בקרו באתר: https://www.lifter.co.il.

גרים בקומה גבוהה והרהיט החדש לא נכנס למעלית כך פועלים

אולי תאהבו גם את

לאטום גגות
למה חשוב לאטום גגות?

לאחרונה אנו שומעים על מקרים מצערים רבים שאירעו למי שלא הכירו בחשיבות של איטום גגות. יכול להיות שגם אתם נחשפתם לתוצאות של המקרים הללו שעלו

קראו עוד »
הֲגָנָה
מה הוא צו הגנה?

אלימות במשפחה היא נושא חמור, ולצערנו בישראל קיימים מקרים רבים ומצערים של אלימות במשפחה, הן כלפי בנות הזוג והן כלפי חברי משפחה אחרים. למרבה המזל,

קראו עוד »