חיפוש

3 דברים שחברת קידום אורגני תעשה עוד בפגישה הראשונה

החלטתם שהגיע הזמן להיעזר בחברת קידום אורגני? כזו שתיקח את האתר שלכם כמה צעדים קדימה ותביא לכם גל של לקוחות חדשים? אם כן, אתם צר

יכים לדעת לקראת מה אתם הולכים. זו בדיוק הסיבה שבעקבותיה יצאנו לבדוק מהם 3 הדברים שבחרת קידום אורגני עושה בפני הלקוחות כבר בפגישה הראשונה עמם.

רוצים לדעת מה המידע שריכזנו? תמשיכו לקרוא ותגלו.

 

רגע, מה זה בכלל קידום אורגני?

נתחיל בהסבר קצר אודות קידום אורגני כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בכלל יודעים במה מדובר. קידום אורגני נפוץ גם בשם הקצר – SEO. מדובר בתהליך ארוך טווח שמאפשר להביא לשיפור של דירוג האתר שלכם בתוצאות החיפוש האורגניות של ענקית החיפוש, הלא היא – גוגל. בעת הליך החיפוש מבוצעות פעולות שונות שמסייעות לאתר שלכם להופיע במנוע החיפוש. עכשיו כשאתם יודעים את הפרטים הבסיסיים הללו, אפשר לגשת לעניין ולציין את 3 הדברים שחברת קידום תבצע בפניכם ממש בפגישה הראשונה.

 

הדבר הראשון שחברת קידום אורגני תעשה: קבלת פרטים אודות העסק

הצטרפנו לפגישה שנערכה בין לקוח גדול לבין חברה מקצועית לקידום אתרים בגוגל  וצפינו מהצד כדי לבדוק מהם שלושת הדברים שאותם תגלו ממש עוד מעט. הדבר הראשון שגילינו שחברת הקידום עושה הוא בירור אודות העסק של הלקוח. העסק הנוכחי היה של בגדים. כך שבמשך כמה דקות, בעל העסק סיפר על עצמו, על הבחירה שלו להגיע דווקא לפתיחה של חנות בגדים מהמזרח (בעיקר מאזור רג'סטן, הודו). מסתבר, שחברת קידום אורגני צריכה קודם כל לשמוע את הרקע אודות העסק ואודות בעל העסק לפני שהיא מתחילה בעבודתה.

 

הדבר השני שחברת קידום אורגני תעשה: איתור קהל היעד

הדבר השני שחברת הקידום האורגני עשתה היה איתור קהל היעד. המומחים שאלו את בעל העסק את השאלות הבאות:

  • למי אתה רוצה לפנות?
  • למה לדעתך העסק שלך מתאים להם?
  • למה שהם יקנו דווקא אצלך?
  • איפה אפשר למצוא את קהל היעד שלך?
  • מהם הפרטים שחשוב לדעת על קהל היעד?

 

הדבר השלישי שחברת קידום אורגני תעשה: חיפוש אחר מילות מפתח תואמות

כדי שניתן יהיה לבצע קידום אורגני איכותי, יש צורך בחיפוש אחר מילות מפתח תואמות. ללא מילות מפתח שכאלו, אי אפשר להתחיל בכלל בהליך של הקידום. החברה שבה צפינו, ערכה סקר מקיף במהלך הפגישה הראשונה ועקבה אחר חנויות דומות שמציעות סחורה דומה לזו של בעל העסק הנוכחי. בעקבות כך, היא מצאה לא מעט מילות מפתח תואמות, למשל:

  • בגדים מהודו
  • בגדים שאנטי
  • מכנסי שרוואל הודו ועוד

 

סיכום

כבר בפגישה הראשונה עם חברה לקידום אורגני אפשר לצאת עם הרבה מידע אודות האתר שלכם ולהיות בטוחים שנעשית עבודה משמעותית שתאפשר בקרוב להביא את האתר שלכם אל המקום הראשון בחיפוש.

מסך עם נתונים

 

אולי תאהבו גם את