חיפוש

האם ביטוח משכנתא מצריך ביטוח מיוחד?

לא פעם אנו שומעים על אנשים שנוטלים משכנתא מבלי שהם בכלל יודעים מה מצפה להם. מדובר במי שלא יודעים שיש פעולות נוספות שצריך לבצע מלבד נטילת המשכנתא והחתימה על כל המסמכים. אם אתם מרגישים שחסר לכם ידע בנושא, כדאי שתקראו את השורות הבאות באופן מעמיק ותגלו את כל הפרטים החשובים שעליכם לדעת בשלב זה.

 

תכירו את הרקע לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים על ביטוח למשכנתא והאם בכלל צריך כזה, כדאי שתדעו שהמדריך הנוכחי נכתב לאחר שקיבלנו לא מעט פניות מצד גולשים שקוראים את המדריכים שלנו באופן קבוע. לפחות 6 מהם שאלו אותנו פרטים על ביטוח למשכנתא והדבר גרם לנו להבין כי עלינו לכתוב סדרה של מדריכים שתציג את כל המידע המקיף בנושא.

זה המדריך ה  – 1 בסדרה ובהמשך, צפויים לעלות עוד 3 נוספים שיאפשרו לכם לצאת מומחים בתחום.

 

האם ביטוח משכנתא מצריך ביטוח מיוחד?

התשובה לשאלה שלשמה התכנסנו כאן היום היא כן. ואם תרצו לקבל מידע בנושא באופן מעמיק יותר, אנו נאמר לכם שאתם צריכים שיהיה לכם ביטוח חיים למשכנתא. מדובר בביטוח שמטרתו למנוע מצב שבו אדם ימצא את עצמנו נוטל את המשכנתא לבדו ללא בן הזוג (כלומר, לאחר מוות של אחד מנוטלי המשכנתא שמביא את השני לשאת בעול לבדו).

ההמלצה שלנו היא להיכנס אל האתר הבא ולקבל מידע חיוני בנושא שיאפשר לכם להיות רגועים wayout.org.il.

 

חשיבות הפנייה אל אנשי מקצוע

שימו לב – יש לא מעט בעלי מקצוע שעוסקים בתחום ייעוץ המשכנתאות. הם יוכלו לסייע לכם בבחירה נכונה של ביטוח חיים למשכנתא. אם חשבתם לבצע את כל ההליך המסובך הזה לבדכם, כדאי שתדעו שזו טעות. תשאלו את מי שעברו את העניין יחד עם בעלי מקצוע או בלעדיהם ותגלו כי המסקנה של השניים היא לקבל כל עזרה מגורם חיצוני מוסמך.

 

אל תזלזלו בביטוח המיוחד

אם אתם קוראים את המדריך הנוכחי ואומרים לעצמכם "אין לנו צורך בביטוח שכזה" אז כדאי שתדעו שזו טעות. שכן, ביטוח חיים למשכנתא יכול לאפשר לכם ליהנות מיתרונות רבים שאתם לא רוצים לפספס, למשל:

  • שקט נפשי וביטחון
  • אפשרות להעביר את התשלומים לגורם המבטח במקרים של מוות חלילה

משכנתא היא לא עניין של מה בכך. מדובר בסכומים גבוהים מאוד שאתם פשוט לא רוצים שהם "ייפלו" על בני או בנות הזוג שלכם במידה ומשהו יקרה לכם. לכן, אתם צריכים לבחור נכון ולבטח את עצמכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שיש ביטוח חיים למשכנתא שאתם צריכים לא רק להכיר מקרוב, אלא גם להירשם אליו. כעת, כשיש לכם את הפרטים הראשוניים בנושא, נותר לכם רק להמתין למדריכים הבאים בסדרה שיקנו לכם ידע חשוב נוסף.

ביטוח משכנתא

אולי תאהבו גם את

בַּנק
באיזה בנק כדאי לקחת משכנתא?

לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו לוקחים חלק בוויכוח שעוסק במציאת המשכנתא המשתלמת ביותר. לאחרונה מצאנו את עצמנו נוכחים בוויכוח שכזה במקום העבודה שלנו. כמה

קראו עוד »
לבנות משכנתא
איך תבנו תמהיל משכנתא?

הגיע היום לא חיכיתם זמן, היום עבורו עבדתם שנים ארוכות. רגע לקיחת המשכנתא הוא מעמד מכונן ומרגש בחיי רבים, אך חשוב להגיע למעמד זה כאשר

קראו עוד »