חיפוש

האם שזלונג נחשב עדיין באופנה? פוסט דעה מאת אחת שיודעת הכל

אין ספק כי הספה היא הרהיט המרכזי והמשמעותי ביותר בכל סלון וחלל מגורים משפחתי.

כאשר מדובר ברהיט מרכזי ושימושי שכזה רבים מעדיפים להשקיע ברכישת רהיט איכותי במיוחד שילווה אותם לאורך שנים רבות.

על בסיס זה עולה הדילמה שמתעוררת על רקע הרצון לקנות רהיט יפה ועדכני מצד אחד לבין ההבנה שעלינו לקנות רהיט יפה ואסתטי שיעמוד במבחן הזמן.

אז האם השזלונג הוא אופנה דועכת או מאפיין עיצוב פונקציונלי שלא הולך לשום מקום? המשיכו לקרוא כדי לגלות.

 

מהו שזלונג?

בימים עברו, כאשר היינו מתיישבים בסלון בכדי לצפות בטלוויזיה או להירגע עם ספר טוב היינו באופן אוטומטי מותחים רגלים ומניחים אותם על השולחן. המשוכללים והמשקיענים שבינינו אף הצטיידו בהדום, מעין שרפרף ייעודי מרופד שנועד לשמש כמשענת לרגלינו בעת הישיבה על הכורסא או הספה.

השזלונג הוא למעשה מעין הדום מובנה אשר מגיע עם הספה ומאפשר לנו לשבת ביתר נוחות על הספה, עם רגליים מתוחות, במצב שהוא בין שכיבה וישיבה.

 

היתרונות שבשזלונג

היתרון המרכזי ביותר של השזלונג הינו ברור למדי, מדובר בפריט נוח מאין כמוהו, שיהפוך את הישיבה בסלון הביתי שלכם לנוחה ונעימה במיוחד.

נוסף לך, בחללים מסוימים, צורת ה- ר שצורת הספה עם השזלונג יוצרת מסייעת ליצור חלוקה נכונה יותר של החלל. חלוקה טובה של החלל יכולה להשפיע בצורה ניכרת על התחושה בחלל ולסייע ביצירת תחושה זרימה נינוחה והרמונית.

 

הבעייתיות של השזלונג

מלבד העובדה שכל בני הבית עשוים לריב על הישיבה במושב עם השזלונג בספה, חשוב לקחת בחשבון בעיות מעט מאתגרות יותר. כך למשל בעת מעבר דירה יתכן שהחלל החדש לא יתאים לצורה הייחודית של ספת השזלונג.

ספות שזלונג מודולריות בהן ניתן להחליף את הצד של השזלונג עשויות במקרים מסוימים לספק פתרון, אך לא תמיד מדובר בפתרון מספק.

 

מתי אופנת השזלונג צפויה לדעוך ולמה זה חשוב?

מצד אחד ספות השזלונג נעשו פופלריות ומבוקשות במיוחד בשנים האחרונות, מצד שני, כמו כל מגמה בתחום העיצוב, גם ספות השזלונג צפויות בשלב כל שהוא לחוות פגיעה במידת הפופולריות שלהן.

יחד עם זאת, כיוון שמגמות אופנתיות נוטות להגיע ולדעוך שוב ושוב בצורה מעגלית, אם ספות השזלונג אכן יפות ונוחות בעינכם, השקיעו בספת שזלונג איכותית וקחו בחשבון שבעתיד כנראה תגיע תקופה בה תצטרכו להמתין בסבלנות עד אשר הן יזכו מחדש לעדנה מחודשת.

 

תחליפים אפשריים לספות שזלונג

אם אתן חוששים להמר על ספות שזלונג או שאינכם מעוניינים ליצור במשפחתכם פולמוס סביב השאלה מי יזכה לשבת על המושב עם השזלונג, כדאי שתכירו את ספות הרביצה, המתאפיינות בעומק גדול שמאפשר לכלל היושבים להתרווח בנוחות.

בין אם אתם רוצים ספה עם שזלונג, ספת רביצה עמוקה או שאתם בכלל מעדיפים להשתמש בהדום מעוצב שיתאים לספה הקיימת שלכם, כדאי שתכנסו לחנות האינטרנטית של הבית של עידה – האתר הרשמי.

 

פינת ישיבה

אולי תאהבו גם את