חיפוש

האם NLP מתאים גם לדתיים והאם זה יכול להתנגש עם האמונה

NLP היא שיטה אשר מתבססת על שינוי התנהגות וחשיבה, בדרך להתמודדות עם חסמים אישיים אשר מונעים התקדמות והצלחה. דתיים רבים מעוניינים ללמוד קורס NLP, אך תוהים האם NLP מתאים גם לדתיים והאם זה יכול להתנגש עם האמונה. על כך נענה במאמר הבא.

 

הקדמה

גברים ונשים דתיים מעוניינים ללמוד קורס NLP, איך אינם בטוחים האם זה יכול להתאים להם. שיטת ה – NLP אינה מתנגשת עם האמונה והדת, וכיום במוסדות לימוד רבים, מוצעים קורסי NLP המותאמים לציבור הדתי, הן מבחינת התאמת התכנים והן מבחינת לימודים בהפרדה.

אם אתם מעוניינים בלימודי קורס NLP לדתיים תוכלו להיכנס האתר הרשמי של מוסדות הלימוד השונים.

 

לימודי קורס NLP לציבור הדתי

לימודי הקורס מעניקים הכשרה לשיטת ה – NLP לציבור הדתי, וכלל תכניו מותאמים ומפוקחים. תכני הקורס מותאמים אף לראשי קהילות ומנהלי ישיבות, אשר מעוניינים לרכוש כלים ומיומנויות אשר יכולות לסייע להם עם תלמידיהם.

קורס NLP מתאים למטפלים מתחומים שונים, וכן לאלו העוסקים בתחום הייעוץ. לימודי קורס NLP מתאימים לאלו אשר עברו הכשרה קודמת, וכן לאלו המעוניינים לקבל הכשרה הן על מנת לסייע לעצמם והן על מנת לסייע לאחרים ולהפוך למטפלים.

 

קורס NLP – מה כולל

לימודי קורס NLP מקנים כלים ומיומנויות אשר יסייעו להם לעזור למטופלים הן מבחינה אישית, הן מבחינה רגשית, והן מבחינה חברתית וסביבתית. בקורס NLP נלמדות טכניקות אשר מסייעות לאנשים להתמודד עם ביטחון עצמי נמוך, חרדות, הגבר המוטיבציה העצמית, הימנעות מהרגלים רעים ועוד. הנלמד בקורס NLP  מסייע ללומדים בו ליצור עבורם סל כלים, הן לשם שימוש עצמי בחיים, והן לשם עזרה לאחרים.

בקורס NLP לציבור הדתי, נלמדות טכניקות ייחודיות אשר מסייעות להתמודד עם חסמים אשר רלוונטיים בעיקר לציבור הדתי באורח חייהם, לרבות התמודדות עם סוגיות שונות בתחום הרוח והאמונה.

 

קורס NLP – דרגות הכשרה

לימודי NLP מתחלקים ל – 3 קורסים, אשר כל אחד מהם נבנה על הקורס הקודם לו. הקורסים מעניקים דרגות שונות של הכשרה, עליהן נפרט כעת.

  • NLP פרקטישינר – הקורס הבסיסי ביותר, המעניק ידע, בסיס ויסוד של השיטה והתחום.
  • NLP מאסטר – הקורס השני, מעניק ידע מעמיק ונרחב, וכולל דגש מעשי לצד תיאורטי.
  • NLP טריינר – הקורס השלישי והאחרון, המעניק את רמת ההסמכה הגבוהה ביותר. לאחר לימודי קורס זה, ניתן להפוך למנחי הקורס והשיטה, ולהכשיר אנשים אחרים למקצוע.

 

עיקרי הדברים – האם NLP מתאים גם לדתיים והאם זה יכול להתנגש עם האמונה

שיטת ה – NLP עוסקת בשינוי דפוסי החשיבה וההתנהגות, על מנת להימנע מחסמים ועיכובים, ולהשיג מטרות והצלחות בתחומי החיים השונים. כיום, ישנם קורסים המותאמים לציבור הדתי, הן מבחינת התאמת התכנים והתעסקות בסוגיות הרלוונטיות לציבור הדתי, והן מבחינת כיתות מופרדות.

אישה

 

אולי תאהבו גם את