חיפוש

הדר מוכתר הבאה: איך תהפכו את הילדים למנהיגים

הורים רבים רוצים שהילד שלהם יהיה מוביל, מנהיג, מקובל. כזה שאחרים יקשיבו לדבריו ויבצעו אותם. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לכתוב מדריך בנושא שיציג בפני כל דורש איך אפשר לכוון את הילד אל עבר המטרה. לכן, יצאנו לבדוק איך תוכלו להפוך את הילדים שלכם למנהיגים. אם זה משהו שמעניין אתכם, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו את הדרך הנכונה.

 

תכירו תחילה את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים, עליכם לדעת מי סייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, מדריך זה לא נכתב אך ורק על ידינו. יצאנו לשוחח עם מי שיודע את כל התשובות בנושא. מדובר בהורים לילדים בוגרים ומובילים. כאלו שהגיעו לגילאי 14 – 18 שסוחפים אחריהם ילדים אחרים.

שאלנו אותם איך הם עשו זאת וגילינו שיש דרך אחת מוכרת עבור רבים. כדי שתוכלו להכיר בדרך הזו, ביקשנו לדעת מה צריך לעשות כדי ליישם אותה. מדובר בדרך שמורכבת מ – 3 שלבים פשוטים והם יוצגו בפניכם ממש עכשיו.

הדר מוכתר הבאה: איך תהפכו את הילדים למנהיגים

הדר מוכתר הבאה: איך תהפכו את הילדים שלכם למנהיגים? השלב  ה – 1

בשלב הראשון אתם צריכים לפנות אל שכנים, מכרים, חברים או קרובי משפחה ולהגיד להם שהייתם רוצים שהילד שלכם יהיה חלק מהליך של מנהיגות צעירה. שכן, זו הדרך הטובה ביותר לגשש אחר חוגים או מסגרות שונות שיאפשרו לילדים שלכם לקבל את כל הכלים שיגרמו להם בסופו של דבר להיות מנהיגים.

 

הדר מוכתר הבאה: איך תהפכו את הילדים שלכם למנהיגים? השלב  ה – 2

לאחר שביררתם את העניין, אתם צריכים לערוך רשימה מסודרת של כל האפשרויות שניתנו לכם. למשל:

  • חוג X שיעל הבת של השכנים הולכת
  • מסגרת Y שדביר, הבן של  בת הדודה הולך
  • מסגרת Z שנתן, החבר מבית הספר הולך

לאחר שתערכו את הרשימה המסודרת, תצטרכו לעבור אל השלב ה – 3 והאחרון. שם תיישמו את החלק החשוב ביותר בהליך שיאפשר לכם לבחור את המקום שיהפוך את הילד שלכם למנהיג.

הדר מוכתר הבאה: איך תהפכו את הילדים למנהיגים

הדר מוכתר הבאה: איך תהפכו את הילדים שלכם למנהיגים? השלב  ה – 3

עכשיו נותר לכם לערוך חיפוש בלשונית הביקורות של גוגל. אתם צריכים בעצם לרשום את שם המסגרת או החוג בגוגל ולעבור אל לשונית הביקורות. שם תוכלו לעיין בחוות דעת שנכתבו על ידי גולשים וגם לראות את הדירוג שניתן לכל מקום. אלו שנתנו את חוות הדעת והדירוג אלה הורים לילדים שנכחו במסגרות הללו. כך שתוכלו לשמוע פרטים מגורמים שונים תוך רגע אחד ולהבין בקלות – איפה הילד שלכם יהפוך למנהיג?

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לגרום לילד שלכם להפוך למנהיג. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, עליכם רק ליישם את 3 השלבים.

הדר מוכתר הבאה: איך תהפכו את הילדים למנהיגים

אולי תאהבו גם את