חיפוש

הטרדה מינית בתחבורה ציבורית – האם אפשר לתבוע?

הטרדה מינית בתחבורה הציבורית, היא לצערנו תופעה רווחת שעלולה לקרות לכל אחד, בכל רגע וללא הכנה. במידה וחוויתם הטרדה מינית בתחבורה ציבורית, יש מגוון דרכים שאתם יכולים לפעול בהם, כדי לקבל את התמיכה הנפשית, המקצועית והלגאלית, כדי לעבור את ההטרדה באופן המיטבי והבריא, שיעזור לכם להמשיך קדימה.

הן על ידי פנייה לגורמי רווחה וייעוץ המומחים בנושא, והן על ידי פנייה לעורך דין – אלה רק מקצת מהאופציות שיעזרו לכם להתמודד, ולקבל עוד מושג ומידע על מה שחוויתם. עבור מי שמעוניין להגיש תלונה, ולתבוע – כדאי להתייעץ עם עורך דין המתמחה בתחום, שייתן לכם את המידע המתאים. לפניכם הכל על הטרדה מינית בתחבורה ציבורית – האם אפשר לתבוע?.

 

הטרדה מינית בתחבורה ציבורית – מה הכוונה?

תחבורה ציבורית, היא מקום שמאחד מגוון של אנשים, במקום אחד, צפוף וקטן. וכמו בכל מקום, גם במרחבי התחבורה הציבורית למיניהם, לצערנו לא מעט אנשים חוו הטרדה מינית וסבלו מנוכחותם של אנשים מסוימים שנכנסו להם לפרטיות. על מנת להגן על הזכויות האישיות שלך ולאכוף את הדין, ניתן להשתמש בשירותי משרד עורכי הדין של דורון ויינרייך – משרד עורכי דין. הטרדה מינית, היא כל אמירה או נגיעה, שהרגישה לכם לא במקום ושלא רציתם בה.

כל דבר שהטריד אתכם – יכול וצריך להיחשב כהטרדה מינית, וניתן גם לתבוע, להתלונן, ולטפל בנושא במידה וזה מה שתבחרו לעשות. במידה וחוויתם הטרדה מינית, כדאי לשקול את הצעדים שלכם ולחשוב האם להגיש תלונה – אבל קודם כל, לספר לקרובים, ולקבל תמיכה ועזרה. חשוב שתדעו כי זה לא עניין שקל להתמודד אתו, ושכולנו נוכל להיעזר ולהרוויח מתמיכה, אישית ומקצועית.

 

איך לפעול לאחר הטרדה מינית?

לאחר הטרדה מינית, כל אחד מאתנו יגיב, וירצה לפעול באופן שונה. חשוב שתיקחו את הזמן שלכם, שתעבדו את המקרה באופן מלא ובאיטיות הנדרשת לכך. במקביל, כדאי לפנות הן לגורמי תמיכה נפשית ועמותות המתמחות בנושא, ועבור מי שמעוניין הן לעורך דין, שיעזור לכם להבין מה האופציות המשפטיות שהנתונות לפניכם. לפניכם שני גורמים שניתן לפנות אליהם:

 

ייעוץ עם עורך דין ותביעה

ייעוץ עם עורך דין שמתמחה בנושאי הטרדה מינית, יעזור לכם להבין מה האופציות המשפטיות שעומדות בפניכם, מה התהליך הצפוי לכם במידה ותרצו להתלונן ומה עליכם לעשות כעת. פגישה ראשונית עם עורך, אינה מחייבת ותוכלו רק לשמוע, לקבל את כל המידע הנדרש, כדי להבין איך אתם בוחרים להמשיך ומה הדרך הנכונה עבורכם.

 

פנייה לגורמי תמיכה נפשית ואישית

הטרדה מינית היא נושא שקשה להתמודד אתו לבד, לשאת אותו, לעכל אותו וגם לחשוב מה אתם רוצים לעשות ואיך ממשיכים מכאן. לכן, מומלץ לפנות אל גורמים שונים, חינמיים ומקצועיים, המציעים תמיכה נפשית ומידע עבור מי שחווה הטרדה מינית. אפילו רק כדי לשתף, ולקבל אזן קשבת – מדובר בגורם שמומלץ לנסות ולפנות אליו, שייתן לכם עוד כלים להתמודד עם המקרה בצורה המיטבית והישירה, וכן האנונימית והנעימה.

ילדה באוטובוס

אולי תאהבו גם את