חיפוש

המדריך השלם לרכישת קמגרה בזול

ברגע שחיי המין השתפרו הודות לקמגרה, מתחילים החיפושים אחר קמגרה בזול. כדי להבטיח חיי מין מהנים באמת אי אפשר להשתמש במוצר שעלותו גבוהה (במיוחד אם מתכננים ליהנות הרבה). אז מה עושים? קונים קמגרה בלי לקרוע את הכיס, ובקלות

 

למה לרכוש קמגרה?

זה לא סוד שמאז שהמציאו ויאגרה העולם השתנה, ועוד יותר מאז שאין צורך במרשם. היום כל גבר יכול לרכוש בקלות סוכריות או ג'ל שיהפכו את חיי המין שלו ושל הפרטנר/ית שלו להרבה יותר סוערים ומעניינים. קמגרה נותנת את המענה הזה ולא במקרה היא מאוד פופולרית בישראל – גברים רבים מגלים את החיים מחדש מאז שהתחילו להשתמש בקמגרה.

 

כמה עולה קמגרה?

המחיר מאוד משתנה, והוא תלוי בכמות שמזמינים ובסוג. אפשר לצרוך את הקמגרה באמצעות ג'ל שמגיע במגוון רחב של טעמים או בטבליות המומסות במים. הג'ל מגיע בחבילות של 7 עד 99 יחידות, ופה הטריק – ככל שמזמינים יותר יחידות, כך המחיר ליחידה יורד. החבילה הנמכרת ביותר באתר קמגרה היא חבילה של 28 יחידות אבל חוץ ממנה אפשר למצוא גם חבילות של 14, 21, 35 ו-49 יחידות.

 

 

לא חייבים רק ג'ל

אפשר לקחת קמגרה גם באמצעות סוכריות. כל סוכריה היא 100 מ"ג והן מגיעות בחבילות שנעות בין 8 יחידות ל-112 יחידות. החבילה של 48 יחידות היא היחידה המשתלמת ביותר אבל אפשר גם לקנות בחבילות בכפולות של 8 – חבילות של 16 יחידות, 24, 32, 40, 48, 56 וכאמור 8 ו-112 יחידות. המחיר של הסוכריות באתר של קמגרה נע בין 149 ש"ח לכמה מאות שקלים.

 

מבצעים הם חברים

אפשר לרכוש את המוצרים בתקופות של מבצעים גדולים כמו ShoppingIL, Black Friday ואירועים דומים. אם אתם יכולים לחכות עד אוקטובר-נובמבר, שאלה בדרך כלל חודשי המבצע, סביר להניח שתוכלו לקנות קמגרה או ויאגרה במחיר מוזל.

אם אתם נהנים מהמוצרים וצופים כי תשתמשו בהם, כדאי להזמין כמות גדולה בבת אחת ובכך להוזיל קצת את העלויות. במקום לקנות פעמיים בשנה חבילה של 14, קנו פעם אחת בשנה חבילה של 28 וכך תשלמו פחות על כל יחידה.

 

האינטרנט הוא החבר הדיסקרטי שלך

לקנייה באינטרנט יש יתרון נוסף – הוא חוסך את ההתלבטות מול המדף בבית המרקחת, את המבטים של האנשים העומדים בתור ואת המבוכה בקנייה מהרוקח. באינטרנט אפשר להזמין את מוצרי קמגרה בדיסקרטיות, באנונימיות מלאה. זהו יתרון לא פחות חשוב שיש לקניית קמגרה באינטרנט, לפעמים אפילו יותר מהמחיר המשתלם!

 

שווה כל שקל

במוצרי קמגרה המחיר נע בין מאות שקלים בודדים לכמה מאות שקלים, ובסכום הזה תבטיחו לא רק חיי מין טובים אלא ביטחון גבוה יותר, סיפוק, הנאה ומערכת יחסים טובה יותר. כשמדובר במוצר טבעי וללא מרשם רופא, שניתן לקנות בדיסקרטיות – מדובר במחיר המשתלם ביותר.

המדריך השלם לרכישת קמגרה בזול

אולי תאהבו גם את

כמה קמגרה בטוח לקחת ביום?
כמה קמגרה בטוח לקחת ביום?

קמגרה, תרופה פופולרית לטיפול בהפרעות זיקפה, יכולה להיות פתרון בטוח ויעיל בשימוש הולם. עם זאת, הבנת המינון הנכון היא חיונית כדי להבטיח את בטיחותו ולמקסם

קראו עוד »