חיפוש

כל הסיבות לרכוש מתנפחים לפני פסח

מתקנים מתנפחים תמיד היו אטרקציה חווייתית ומהנה עבור הילדים המקפצים וגם עבור ההורים שמוצאים דרך להעסיק את ילדיהם בסופי שבוע ובחופשות מבית הספר. אז אם שקלתם בזמן האחרון לרכוש מתנפחים, הנה כל הסיבות לעשות זאת לפני פסח

 

תקפצו על זה

בשנים האחרונות האירועים הנחגגים בכלל ואירועי ימי ההולדת בפרט, השתדרגו בכמה שלבים מעוגה, שירים וכמה חטיפים להפקה של ממש עתירת ממון והשקעה, אשר מלווה באטרקציות רבות ומגוונות דוגמת מתנפחים להשכרה ואירועי ימי הולדת בעלות נושא מרכזי מוביל.

אמנם ילדים זה שמחה ואושר, אך הם גם מתאפיינים ברמת אנרגיה גבוהה הגורמת להם להיות פעלתנים ולחפש דרכים להוצאת אנרגיה. ילדים רבים, אם לא כולם, אוהבים להתרוצץ ולהוציא אנרגיה במגוון דרכים ופעילויות וכך, בשונה מפעילויות המצריכות את הילדים לשבת בשקט ולשמור על ריכוז, זכו המתקנים המתנפחים להיות האטרקציה המובילה בחגיגת אירועים שונים וימי הולדת בכך שהם מאפשרים שעות מהנות של קפיצה והנאה.

אם אתם שוקלים לרכוש מתקנים מתנפחים, הנה כמה סיבות שכדאי לרכוש אותם לפני הפסח:

 

השקט שבקפיצה

כאשר אנחנו מזכירים את התקופה של 'לפני פסח', אנחנו לרוב חושבים על ניקיונות, ובצדק. הניקיונות לפני חג הפסח תופסים חלק ניכר מההכנות לפני החג, ובניצוחה של אמא, המתפעלת את כל בני הבית, אנחנו מוצאים את עצמנו לא אחת עם מטלית ואקונומיקה, משפשפים היטב מסילות שונות ומשונות.

אמנם אמא הייתה שמחה לגייס גם את הילדים הקטנים לפרויקט הניקיון, אך לא תמיד זה רעיון מוצלח (או בטיחותי) לתת לילדים קטנים להסתובב עם חומרי ניקוי ולבצע מטלות שונות בבית. כך, כדי להרוויח את השקט הנצרך לניקיונות הבית, ניתן פשוט לשלוח את הילדים לקפוץ במתקן המתנפח החדש שקניתם ובכך להבטיח לעצמכם כמה שעות של שקט.

כדאי לזכור גם כי בשונה מפעילויות דוגמת יצירה וצביעה, רכישת מתקן מתנפח תוכל ללוות את הילדים עד לגילאים מאוחרים יחסית, בעיקר בגלל מגוון סוגי המתקנים המתנפחים הזמינים לרכישה. מה עוד, שפעילות הקפיצה במתקן מתנפח נחשבת לפעילות יחסית בטיחותית ואף ספורטיבית, לעומת ישיבה מול הטלוויזיה או המחשב.

 

בעלי קייטנות, חוגים ועוד

הזכרנו את תקופת 'לפני הפסח' כתקופה של ניקיונות מתישים מסביב לשעון ומסביב לרהיטי הבית, אך עבור ילדינו, התקופה הזאת היא למעשה חופש מהגנים או מבתי הספר. במידה ואתם בעלי קייטנות, חוגים וכדומה, תוכלו לרכוש מתקן מתנפח ולנצל את התקופה בה הילדים מחוץ למסגרות כדי שיבקרו אצלכם ויוכלו ליהנות מאטרקציה מקפיצה.

אם אתם בעלי גנים פרטיים, רכישה של מתקנים מתנפחים תוכל לשרת אתכם בהזדמנויות שונות בהן תצטרכו לדאוג לפעילות לילדים, גם מעבר לחופשת הפסח.

כדאי לזכור כי רכישת מתקן מתנפח היא השקעה לטווח הארוך ומהווה פעילות אנרגטית ומהנה עבור הילדים ואף מהווה תעסוקה מבורכת ורכישת כמה שעות של שקט עבור ההורים.

 

מתקן השור הזועם

אולי תאהבו גם את

חוברות
דפי צביעה שבנים אוהבים

בתור הורים לילדים, דפי צביעה מאפשרים לכם לתת לילדים שלכם פעילות מהנה וזולה, אך כזו שגם יש לה ערך מוסף משמעותי. המפתח להצלחה של הפעילות

קראו עוד »