חיפוש

הפחתת זיהום עם תכניות מיחזור בגדים

המודעות לשמירה על הסביבה עולה מידי יום ומגיעה אל תחומים רבים בחיינו. סדרת מדריכים מקיפה שהוצאנו בנושא, תציג בכל פעם את הדרכים הטובות ביותר שיובילו להפחתה של זיהום האוויר. במדריך זה והאחרון בסדרה, נציג בפניכם את הדרך להפחית את הזיהום תוך שימוש בתוכנית ייעודית למחזור של בגדים. הישארו כאן ותגלו במה בדיוק מדובר ואיך תוכלו לקחת בזה חלק.

 

מחזור הבגדים שלכם – כך זה עובד

לכל אחד מאתנו יש לפחות 10 פריטים בארון ש"שוכבים" ללא שימוש. מדובר לעיתים בחולצה, מכנסיים, שמלה או גופיה שלא מתאימים לנו מסיבה כזו או אחרת. יש מי שזורקים את הבגדים הללו לפח, בעוד אחרים מעבירים לאנשים אחרים, כדי שיהיה מי שייהנה מהם. אנחנו כאן כדי להציג בפניכם את תוכנית המחזור שתאפשר לכם להעביר את הבגדים הלאה בידיעה שייעשה בהם שימוש חכם.

תוכנית זו מאפשרת לכל אחד להביא עמו בגדים שאין בהם שימוש (הם יכולים להיות חדשים או משומשים, זה לא משנה) אל נקודות איסוף. לאחר מכן, הבגדים הללו נפרמים ונעשה שימוש בבגדים שלהם, כדי לייצר בגדים חדשים. כן, כן, קראתם נכון, אלה יהיו בגדים שעשויים מבדים ממוחזרים.

תוכניות מיחזור בגדים

תכירו את המותג שלקח חלק נרחב בתוכנית חשובה זו

התוכנית המדוברת הפכה להיות הדגל של מותג מוכר שסביר להניח ששמעתם עליו לא מעט. אנו מתכוונים כמובן לרשת האופנה הגדולה H&M שאוספת מידי יום ביומו, בגדים שהלקוחות שלה לא רוצים בהם. כל הבגדים הללו עוברים הליך של מיון ושטיפה. לאחריו, הם נפרמים ונעשה מהם שימוש מחודש בבגדים חדשים שיצטרפו אל החנויות בקולקציות הבאות. זו הסיבה שיש לא מעט בגדים של הרשת שמופיעים כ"בגדים ממוחזרים".

 

רוצים לקחת חלק בהפחתת הזיהום? זאת לא בעיה!

כאמור, גם אתם יכולים לקחת חלק בהפחתה של זיהום הסביבה. שכן, כל שעליכם לעשות זה להביא עמכם שקית עם בגדים שאינכם רוצים עוד. תוכלו למסור אותה אל נציג השירות של החנות ולהיות בטוחים בכך ששמרתם על כדור הארץ.

תוכניות מיחזור בגדים

תעבירו את זה הלאה

לצערנו, יש לא מעט אנשים שבוחרים להעביר את הבגדים הלא רצויים שלהם אל פח האשפה הקרוב לביתם. שכן, חלק מהם לא מכירים באפשרות מחזור זו שנחשבת לזמינה עבור כל אחת ואחד. אנו מאמינים שברגע שהמידע יעבור הלאה, אפשר יהיה לשנות את העולם ולהפחית את הזיהום שעשוי לפגוע בכולנו.

 

מילים אחרונות לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את התוכנית הייחודית שמאפשרת למחזר בגדים, כדי להפחית את הזיהום של האטמוספירה וכדור הארץ. בשלב זה אתם מכירים בדרך זו מקרוב, כך שנותר לכם רק לספר אודותיה לחברים, מכרים וקרובי משפחה. זכרו – החיים של כולנו יכולים להשתנות לאחר שאחרים יכירו בה ויישמו אותה באופן קבוע.

תוכניות מיחזור בגדים

אולי תאהבו גם את