חיפוש

הפינות המוזנחות כשמנקים את הבית

שיחה אקראית שערכנו עם סימה, המנקה שלנו, גרמה לנו להבין שהרבה אנשים חושבים שהם מנקים את הבית שלהם באופן יסודי, אבל הדבר אינו נכון. מתברר שמנקות מקצועיות כמו סימה, רואות את הבתים שלנו בעיני רנטגן והן יודעות איפה נמצאות הפינות המוזנחות שאנחנו לא מודעים אליהם. הישארו אתנו ותגלו את אחד הסודות הכמוסים ששמורים אצל המנקות שלכם.

 

הפינה המוזנחת ה – 1 שמתעלמים ממנה כשמנקים את הבית: מאחורי האסלה בשירותים

הפינה שהגיעה אל המקום הראשון היא זו שנמצאת מאחורי האסלה בשירותים שלכם. מדובר בפינה נסתרת במיוחד עבור מי שיש לו אסלה שמתחברת אל הרצפה (כלומר, לא אסלה מרחפת). שכן, זהו אזור שקשה להגיע אליו.

לפעמים אנחנו מנקים אותו וחושבים שבוצע שם ניקיון יסודי, אבל אם מסתכלים על האזור עם פנס או תאורה חזקה אחרת, ניתן לראות כי מרבית הלכלוכים נשארו שם. אנחנו מודים שמיד אחרי שסימה יידעה אותנו בנושא זה, בדקנו כמה אסלות שיש במשרד שלנו ובבתים של אחרים וגילינו שהיא צודקת.

 

הפינה המוזנחת ה – 2 שמתעלמים ממנה כשמנקים את הבית: החיבורים בין המרצפות באמבטיה

סביר להניח שגם אתם, בדומה אלינו, לא חושבים שצריך לנקות את הקרמיקה שבקירות האמבטיה שלכם. אנחנו גילינו ממש ברגעים אלו שמדובר בניקיון שהוא חובה. כל מנקה שמגיע מטעם חברת ניקיון מוכרת ומומלצת, מקבל הנחיה לערוך ניקוי יסודי של האזור הזה. שכן, מסתבר שבין החיבורים מסתתר המון אבק שעשוי לגרום לדיירי הבית לרגישות, שיעולים ובעיות בנשימה, מבלי שהם בכלל מודעים לכך.

 

הפינה המוזנחת ה – 3 שמתעלמים ממנה כשמנקים את הבית: מתחת למיטות

מתי לאחרונה ניקיתם את המרצפות שמתחת למיטה שלכם? אם יש לכם מתחת למיטה ארגזים או פריטי אחסון אחרים, כדאי שתלכו ממש עכשיו לבדוק מה המצב שם.

בדומה לפינה המוזנחת שהוצגה בפניכם לעיל, גם כאן יש סיכוי להצטברות גדולה של אבק – דבר שעשוי להוביל כאמור, לבעיות בנשימה שעדיף להימנע מהם. אם יש לכם ילדים קטנים בבית, עליכם להתמודד עם הפינות הללו באופן מעמיק. שכן, הפגיעה בילדים עשויה להיות משמעותית הרבה יותר מאשר במבוגרים.

 

איך תוכלו להתמודד עם הפינות המוזנחות?

אם אתם מבינים שהבית שלכם עדיין מלוכלך, למרות שביצעתם ניקיון שהיה נראה לכם כיסודי ביותר, עליכם לדעת שיש לכך פתרון. אתם יכולים פשוט להזמין מנקה מנוסה שמכיר את כל הפינות המוזנחות והנסתרות. אם תרצו, תוכלו להזמין אותו באופן קבוע. אם תעדיפו רק לקבל הנחיות לניקיון נכון, תוכלו להזמין אותו לפעמים בודדות ולקבל הנחיות לניקיון יסודי ומעמיק.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את 3 הפינות המוזנחות שנסתרות מהעיניים שלנו לא פעם כשאנו מנקים את הבית. נאחל בהזדמנות זו שתדעו לנקות את הפינות הללו על הצד הטוב ביותר ושיהיה בהצלחה!

חברת ניקיון

אולי תאהבו גם את