חיפוש

הקרדשיאנס עושות את זה כבר שנים – 5 הטרנדים החמים בעולם התכשיטים

כנשים, טבעי שנסתכל על משפחה של 5 אחיות, נשים חזקות ומצליחות כל אחת בתחומה ונגיד לעצמנו "אני רוצה גם." בנות משפחת קרדשיאן לא רק ניחנו ביופי מעודן, אלא גם בטוב טעם ברמות הגבוהות ביותר. גם בעולם התכשיטים, אתם לעולם לא תראו את אף אחת מבנות הקרדשיאן משתתפות בטרנדים מצועצעים, אלא רק בטרנדים החמים והאסתטיים ביותר שקיימים בעולם האופנה. אז בוא נעבור בין כל האחיות במשפחת קרדשיאן ונראה איזה טרנד חם בעולם התכשיטים הן עונדות ממש עכשיו.

 

קים קרדשיאן – שרשראות יהלומים גסות

אי אפשר שלא להתחיל ממי שהתחילה את הכל, המלכה האם, קימברלי נואל קרדשיאן. את קים דווקא תראו הכי פחות עונדת תכשיטים. בין אם מדובר בצמידים, עגילים, טבעות או שרשראות, בד"כ קים תבחר במראה חלק שלא יכלול בתוכו שילוב של הרבה תכשיטים.

אבל כשקים עונדת תכשיטים, היא תבחר דווקא בשרשרת גסה ועבה משובצת יהלומים, שככל הנראה עלתה יותר מכל הבניין בו אנחנו גרות. את הטרנד הזה התחילו מיטב הראפרים שכבר שנים עונדים את השרשראות הגדולות האלה, אבל אנחנו חייבים להודות שאף אחד לא עושה את זה טוב כמו קים.

 

קלואי קרדשיאן – צמידי טניס

קלואי קרדשיאן, האחות המצחיקה, האוהבת והדואגת שכולנו היינו רוצות לעצמנו היא אחת הדמויות האהובות ביותר במשפחת קרדשיאן. את קלואי נראה בדרך כלל עונדת לא מעט תכשיטים וטבעות שונות אך יש תכשיטים שאף פעם לא נראה אותה בלעדיהם, מגוון צמידי טניס! את צמידי הטניס לא נראה רק על פרק כף היד של קלואי, אלא גם נוכל לראות אותם על קיילי, קורטני ואפילו על טרו, ביתה הקטנה של קלואי. אז אם התלבטתן לגבי צמידי הטניס אנחנו מבטיחים שהם יעניקו לכל אחת לוק של הוליווד, באפס מאמץ.

 

קורטני קרדשיאן – שרשראות זהב עדינות

קורטני האחות הגדולה למשפחת קרדשיאן היא הרגועה והנבונה ביותר בין אחיותיה הפרועות. על כן זה לא מאוד מפתיע שאת קורטני דווקא נראה עונדת שרשראות זהב עדינות במיוחד ואפילו אפשר להגיד שזהו קו שקורטני דובקת בו כבר מהעונות הראשונות של הסדרה. את שרשראות הזהב העדינות קורטני משלבת בשכבות ואורכים שונים אחת על השנייה ובכך היא ממלאת את הצוואר שלה מבלי לגרום למראה מצועצע או זול.

 

קיילי ג'נר – טבעות על כל האצבעות

קיילי היא כנראה האחות הכי ויראלית במשפחה ויש לה עבר לא קצר של הנהגת טרנדים כמו טרנד השפתיים המלאות, טרנד הגוונים הכחולים בשיער ומי יכול לשכוח את הרגע בו הנהיגה את העזיבה ההמונית מסנאפצ'אט וגרמה לצניחת המנייה.

טרנד נוסף שקיילי מנהיגה כבר שנים, הוא הטרנד של ריבוי הטבעות על הידיים ממש ברמה שלא נשכח אף אצבע מאחור. את קיילי תמיד תראו עם טבעות בגדלים שונים על כל אחת מהאצבעות שלה שמעניקים לידיים שלה מראה עדין על אף הטבעות שמקשטות אותן.

 

קנדל ג'נר – חוליות או לא להיות

קנדל ג'נר, דוגמנית העל הנהיגה גם היא לא מעט טרנדים הן בעולם האופנה והן בעולם התכשיטים. דבר אחד שאי אפשר שלא לשים לב אליו הוא העובדה שקנדל מאוד אוהבות שרשראות חוליות או עגילים העשויים משרשראות בעלי חוליות. קנדל משלבת את העגילים והשרשראות הללו בצורה חלקה עם הלבוש שלה ובדרך כלל, ככל שהשרשרת תהיה גסה יותר כך היא תפשט את הלבוש שלה לרמת הג'ינס וטישרט.

תכשיט

 

אולי תאהבו גם את