חיפוש

ליקוי שמיעה הנגרם מחבלת ראש בצבא

חבלת ראש בצבא, היא חבלה מסוכנת שעשויה לגרור מספר רב של תסמינים ובעיות רפואיות – כמו גם ליקוי שמיעה. לפי החוק, כל חבלה ובעיה רפואית שצצה בגלל השירות הצבאי או כתוצאה ממנו, עשויה לזכות את החייל בפיצויים והכרה בנכות צה"ל – וכך גם חבלות ראש וליקויי שמיעה שנגרמו מהשירות הצבאי, יכולות להעניק לכם את הפיצויים המגיעים לכם, דרך תביעה של הצבא ומשרד הביטחון. לפניכם הכל על ליקוי שמיעה הנגרם מחבלת ראש בצבא.

 

מה היא חבלת ראש בצבא ומה אפשר לעשות אחריה?

חבלת ראש היא כל חבלה הקשורה בראש, ולמעשה מדובר באחת החבלות המסוכנות והאכזריות ביותר שעשויות לגרום לשלל תסמינים ותופעות בעייתיות, כמו גם ליקוי שמיעה. חיילים שספגו חבלת ראש כתוצאה מפעילות בשירות הצבאי, עשויים להיות זכאים לפיצויים ולהכרה בנכות צה"ל ולכן חשוב להכיר את הנושא ואת הזכויות שלכם.

דרך תביעה של משרד הביטחון והצבא תוכלו להשיג את הפיצויים המגיעים לכם וההטבות שיסייעו לכם להתמודד עם הפציעה. עו"ד משרד הביטחון יסייע לכם בכל אורך הדרך וילווה את התהליך. גרינברג ושות' משרד עורכי דין יכולים לספק לכם את הייעוץ המשפטי המקצועי והניסי, וישרתו כעורכי דין משרד הביטחון בהגשת התביעה ובליווי המשפטי המלא.

 

כיצד ניתן להגיש תביעה כנגד הצבא?

הגשת תביעה כנגד הצבא אפשרית דרך הגשת תביעה רשמית ומילוי הטפסים הנדרשים. הגשת התביעה כנגד משרד הביטחון תכלול ראשית מילוי של תצהיר על הפגיעה והבעיה הרפואית ממנה סובל התובע, ועל אירועים שהובילו אליה במהלך הצבא.

חשוב למלא כמה שיותר פרטים ולא להשאיר מקום לספק, כמו גם לצרף כל מסמך, תמונה ותצהיר שיכול לסייע לכם לשפוך אור על המצב ולהוכיח את הקשר בין הפגיעה עצמה – לבין הצבא והשירות. השלב הבא להגשת התביעה באופן זה, יהיה השלמת מסמכים, ובהמשך קבלת תשובות – אישור או דחייה לתביעה.

 

מה גובה הפיצויים הניתנים עקב ליקוי שמיעה שנגרם מהצבא?

גובה הפיצויים הניתנים בגין בעיות רפואיות שהתפתחו בעקבות הצבא או במהלכו, משתנה בין אדם לאדם ותלוי למעשה בגובה דרגת הנכות צה"ל שתיקבע לכם בתביעה. בעיות רפואיות חמורות יותר, יקבלו בהתאם דרגת נכות גבוהה, שתזכה את התובע בגובה פיצוי חודשי גבוה יותר.

קיימת כיום בהתאם לחוק טבלה קבועה המסדירה מה גובה הפיצויים לכל דרגת נכות צה"ל. מעבר לפיצויים החודשיים האלו שניתנים בגין גובה הנכות, כל נכה צה"ל זכאי גם לשלל הטבות שכדאי להכיר, שיסייעו לכם להתמודד עם שכר הדירה, חשבונות הבית, הלימודים האקדמיים, ועוד הטבות רבות וקריטיות.

 

איך עורך דין יכול לסייע בתביעות נגד הצבא?

עורך דין המתמחה בעולם תביעות הצבא ומשרד הביטחון יוכל לסייע באופן משמעותי ולהבטיח תוצאות מיטביות לתביעה. כידוע, יש ערך לאופן בו ננסח, למסמכים אותם נצרף, ולדרך בה ננהל את כל התביעה. עורך דין יוכל לסייע לנו לבצע את כל זאת בדרך הנכונה ובמלוא המודעות וההבנה של הסיטואציה והמצב. עורך דין יוכל לסייע גם בהגשת ערעור בהמשך, במידה והתביעה לא תתקבל.

פציעה בצבא

 

אולי תאהבו גם את