חיפוש

חברות שיעזרו לי בגיוס עובדים

עובדים מקצועיים ומסורים הם הבסיס לכל חברה מצליחה ועל כן איתור, גיוס וניהול נכון של העובדים היא משימה חשובה ביותר שאין להמעיט בערכה. ההבנה שיישום תהליכים אלו בצורה האופטימלית תתרום רבות להצלחתה של החברה תרמה להתפתחות של שלל חברות מקצועיות שמספקות שירותי תמיכה לכלל האספקטים הקשורים בניהול משאבי אנוש, הן בשלבי הגיוס והן בעת הניהול השוטף והיומיומי של העובדים. המאמר הבא יתייחס לאפשרויות השונות העומדות בפני עסקים אשר רוצים לקבל סיוע בגיוס והשמה של עובדים.

 

הקושי שבאיתור מועמדים מתאימים למשרה פתוחה

על מנת לגייס עובד חדש למשרה פתוחה יש צורך בהרבה עבודה מקדימה. עבודה זאת כוללת פרסום של המשרה בעשרות פלטפורמות מתאימות, איסוף ומיון של עשרות ולעיתים אף מאות קבצי קורות חיים ששלחו מועמדים פוטנציאלים, בחירת המועמדים המתאימים וקיום של ראיונות סינון ראשוניים. כל השלבים הללו לוקחים זמן ומאמצים רבים ורק בסופם החברה תוכל להתחיל לראיין מספר מצומצם יותר של עובדים שאכן עונים על דרישות התפקיד והחברה. מתוך מועמדים אלו תוכל החברה לבחור לבסוף את המועמד המתאים ביותר.

 

חברות השמה או חברות מיקור חוץ

חברות השמה למעשה חוסכות את כל אותן השלבים הראשוניים שדורשות מהמעסיקים הקצאה של שעות עבודה רבות וכוח אדם רב שכן במרבית המקרים, על מנת להוציא לפועל את השלבים הללו, אין צורך בידע מעמיק או מומחיות מיוחדת בתחום בו מבקשים להעסיק את העובד המיועד.

חברות השמה או מיקור חוץ יכולות אפוא לעשות את כל אותם שלבים ראשונים של פרסום המשרה, איתור מועמדים ראויים ובחינה ראשונית של התאמתם למשרה ולאופי החברה שמעוניינת למצוא עובד חדש. כמו כן, הניסיון הרב של חברות אלו בתחום מהוות יתרון שמאפשר להם להתאים מועמדים לחברות בצורה טובה יותר ולדעת היכן ובאיזה אופן כדאי לפרסם את המשרה.

 

חברות השמה בחו"ל

כאשר חברות אשר מבקשות לגייס עובדים מקימות מטה חדש במדינה זרה עולה קושי נוסף של צורך לפעול בטריטוריה לא מוכרת בתוך תרבות זרה עם מנהגים ודרכי פעולה אחרות. פנייה לחברת השמה בינלאומית אשר מנוסה בגיוס באותו שוק מקומי בה החברה מבקשת לגייס עובדים מהווה פתרון מצוין שכן אז חברת ההשמה משמשת בנוסף כגורם מתווך וחוסכת מהמעסיק את המשימה המאיימת של ללמוד איך גיוס עובד באותו שוק עבודה מקומי.

 

שירותים נוספים בתחום משאבי האנוש שכדאי להכיר

לאחר שהעובדים המתאימים אכן גויסו, עדיין עומדות בפני החברה שלל משימות אדמיניסטרטיביות שצפויות ללוות אותה באופן שוטף. משימות אלו כוללות הנפקת תלושי משכורת, הפרשות לקרן פנסיה ועוד. בעזרת חברה שמספקת שירותי פיירול יוכל המעסיק להימנע גם ממשימות אלו.

בנוסף, אם המעסיק רוצה להימנע מלהעסיק עובדים מלכתחילה, במקרים רבים יהיה כדאי להיעזר בחברות אוטסורסינג (Outsourcing) שניתן לשכור באופן חד פעמי על מנת להוציא לפועל פרויקט מסוים.

כיום קיימות בשוק חברות בינלאומיות חזקות המספקות שלל פתרונות לגיוס וניהול עובדים ופרויקטים. חברת אדקו למשל, יכולה לסייע למעסיק לגייס עובדים ולנהל את הפן האדמיניסטרטיבי של העסקתם או לסייע בניהול פרויקטים ובכך העבודה של המעסיק נעשית קלה בהרבה מבלי להתפשר על האיכות.

 

גיוס

אולי תאהבו גם את