חיפוש

האם חומרי הניקיון יקרים והאם צריך להיזהר מהם

ניקוי שטיחים, כמטו גם ביצוע ניקיון בפריטי ריהוט שונים בבית, מחייב שימוש בחומרי ניקוי שאמורים להשיג את התוצאות הטובות ביותר ולהסיר את הכתמים שנוצרו בנסיבות שונות. עם זאת, השימוש בחומרי ניקיון מחייב זהירות יתרה ושימוש נכון ויעיל. אחרת, חומר הניקוי עצמו עלול להזיק יותר מאשר להועיל. מדוע חשוב להשתמש בחומרי הניקוי בזהירות? האם חומרי הניקוי יקרים? בשורות הבאות נסביר קצת יותר על חומרי הניקוי, היתרונות מצד אחד והסכנות הגלומות בהם מצד שני. (האותיות הקטנות והמפחידות שעל מוצרי הניקיון).

אישה מנקה

שימוש זהיר בחומרי ניקוי – למה זה חשוב

כאמור, חומרי הניקוי שבהם נעשה שימוש הן לצרכי ניקיון בבית והן בעסקים או במפעלים תעשייתיים, הם למעשה כימיקלים. וכדרכם של כימיקלים, שימוש לא נכון ולא מושכל בהם עלול, חלילה, לגרום לנזקים. הנזקים כאמור עלולים להיגרם בשתי צורות עיקריות: האחת – מי שמשתמש בחומרי הניקוי עצמם ומי שנמצא בסביבה, עלול לנשום את האדים שחומרי הניקוי מייצרים הן בזמן השימוש והן בסמוך לו. אף שיש חומרים מסוכנים יותר וחומרים שמידת הסכנה שלהם פחותה, העצה האולטימטיבית שאנו נותנים כאן, היא לא לקחת סיכונים ולהשתמש בחומרי הניקוי הללו בזהירות. רצוי מאד, אם השימוש נעשה לאורך זמן או אם מי שמשתמש בחומרים הללו רגיש, להשתמש במסכה ייעודית המונעת את שאיפת האדים.

הצורה השנייה של נזקים שחומר ניקוי כל שהוא עלול לגרום, היא כוויות או סימנים שונים על הידיים או בכל מקום אחר בגוף שבו חומר הניקוי נוגע. כאן, הנזקים עלולים להיות משמעותיים, בהתאם למידת הרגישות של מי שמשתמש בהם. בעקבות השימוש עלולה להיווצר כווייה, או המקום שבו חומר הניקוי פגע עלול לגרד זמן רב לאחר שנגע בעור. נזק נוסף שחומרי ניקוי עלולים לגרום הוא לביגוד. לכן, מי שמשתמש בחומרים כאמור חייב להצטייד במסכה, בכפפות ובביגוד מתאים, רצוי עם שרוולים ארוכים.

האם חומרי הניקוי יקרים

בכל האמור למחירים, הרי ההוצאה עבור חלק ניכר מחומרי הניקוי הסטנדרטיים הינה מזערית. זאת, במיוחד אם לוקחים בחשבון את התדירות הנמוכה יחסית שבה נעשה בהם שימוש ואת הכמויות הקטנות יחסית של חומר שמשתמשים בו בכל פעם שנדרש ניקוי. במרבית המקרים, חומרי ניקוי בכלל וכאלה שנדרשים לניקוי רהיטים בפרט, הם מוצרים סטנדרטיים הנמצאים בשגרה בכל בית.

עם זאת, יש חומרים שהעלויות שלהם גבוהה יותר. חומרים כאלה הם בדרך כלל ייעודיים לצרכים ספציפיים, או חומרים המותאמים במיוחד לניקוי של סוג מסוים של בד או של עור. במרבית המקרים אין צורך ממשי לרכוש אותם. בדרך כלל, מי שמבצע בהם שימוש הם המומחים של קלינטק,שמעת לעת מגיעים לבתים פרטיים או לעסקים, על מנת להסיר כתמים ולנקות רהיטים שבעלי הבית לא הצליחו להסיר. אם יש לך עניין לבצע ניקוי כתמים עקשנים, אתה במקום המתאים ביותר. כדאי ליצור קשר כעת והמומחים שלנו יחזרו אליך בהקדם. ניקוי, וכן תיקון ספות מבית קלינטק, יחזירו את הספה למראה ולמרקם המקורי שלה.

אולי תאהבו גם את