חיפוש

3 דברים שחשוב לדעת לפני הדפסה על פרספקס

הפרספקס הוא חומר פחות מוכר להדפסה, אשר תופס תאוצה ומהווה תחרות של ממש להדפסות היוקרתיות על זכוכית. הודות למחיר הנוח שלו, עמידותו ורמת הגימור הגבוהה והמבריקה, הביקוש שלו הולך וגובר. ניתן להדפיס עליו תמונות, שרטוטים, מודלים או שילוט לכל צורך – עסקי או פרטי. ישנן כמה נקודות שכדאי לדעת לפני שמבצעים הדפסה על פרספקס. ריכזנו עבורכם מידע חשוב שיעשה לכם סדר בהדפסות.  

 

מהו פרספקס וכיצד ניתן להדפיס עליו?

פרספקס הוא אחד השמות המוכרים של חומר בשם פולימתיל מתאקרילט, הלוא הוא הזכוכית האקרילית, הפלסטיק השקוף או בשמו המוכר – פרספקס. החומר קל משקל וניתן לעבד אותו בקלות ולכן, ניתן למצוא אותו כמעט בכל מקום אפשרי. החל מאקווריומים, מודלים ומתקנים למוזיאונים וכלה בשילוט, חיפוי, בניה וקירות ואפילו, בתא הטייס בדגמי מטוסים משוכללים. לאחרונה הדפסה על פרספקס הפכה לפופולארית ותפסה תאוצה וביקוש גדול.

 

פרספקס מציע יתרונות מעניינים על פני הדפסה על זכוכית

הדפסה על פרספקס נותנת אפקט מבריק ומודרני, בלי החסרונות שיש לזכוכית. הוא קל משקל הרבה יותר, ניתן לאיחוי במקרה של נזק על ידי המסה וחיבור אבל זה כלל אינו חשוב כי הפרספקט אינו שביר! מה שהופך אותו בטיחותי בסביבה שוקקת חיים כמו משרד פעיל או בית עם ילדים קטנים. בנוסף, הפרספקס קל לניקוי ועמיד בפני תנאי מזג האוויר, כך שניתן לתלות אותו בכל מקום.

 

פרספקס מגוון לך את האפשרויות

ההדפסה על פרספקס מתבצעת על זכוכית אקרילית (פרספקס) שקופה, חלבית או צבעונית. היא מבוצעת ישירות על הפרספקס ללא הדבקות או תוספות ולכן, איכותית ומושכת את העין. התמונה, השלט או יצירת האמנות מודפסים על צידו האחורי של הפרספקס וכך נוצר עומק מושלם.

אפשרויות ההדפסה הן כמעט אינסופיות וניתן לבחור האם להניח אותו על השולחן, לתלות על הקיר ולבחור את מרחק התליה הרצוי עם מתלי הניקלים היוקרתיים, שמשלימים את התמונה היוקרתית שהפקספקס יוצר.

 

בחירת המקום האידאלי להדפסה על פרספקס

יש המון חברות העוסקות בדפוס דיגיטלי, או דפוס באופן כללי. את ההבדלים באיכות, ניתן לראות מייד. לרוב, יהיה ניתן לראות דוגמאות להדפסה במשרדים של מכרים שהזמינו מבית הדפוס אבל בדרך כלל, ההזמנה תבוצע אונליין והבחירה תתבסס על ידי המלצות גולשים ושנות ניסיון. חשוב לבדוק עד כמה החברה מנוסה, מקצועית ומציעה שירותי דפוס שונים ומגוונים, דבר המצביע על יסודיות בתחום ההדפסות.

שניה לפני שמזמינים הדפסה על פרספקס, כדאי להשוות מחירים ולבדוק האם יש אחריות על ההדפסה וחוות דעת של לקוחות שונים. לא פחות חשוב לבדוק ולוודא את תאריך האספקה כדי להימנע ממצב לא נעים שבו ההדפסה מיועדת לאירוע חשוב ולא מגיעה בזמן. לא היינו רוצים שבטקס החלפת המנכ"ל ההקדשה לא תגיע אליו והמבוכה תהיה גדולה.

לסיכום, הדפסה על פרספקס מיועדת לצרכים אישיים ועסקיים כאחד. העומק והברק שבה, לצד המשקל הקל, העמידות בפני שברים ונזקי מזג האוויר הופכים אותה לכוכבת בתחום ההדפסות.

הדפסה על פרספקס

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אולי תאהבו גם את

לאטום גגות
למה חשוב לאטום גגות?

לאחרונה אנו שומעים על מקרים מצערים רבים שאירעו למי שלא הכירו בחשיבות של איטום גגות. יכול להיות שגם אתם נחשפתם לתוצאות של המקרים הללו שעלו

קראו עוד »
הֲגָנָה
מה הוא צו הגנה?

אלימות במשפחה היא נושא חמור, ולצערנו בישראל קיימים מקרים רבים ומצערים של אלימות במשפחה, הן כלפי בנות הזוג והן כלפי חברי משפחה אחרים. למרבה המזל,

קראו עוד »