חיפוש

מהם כוחות על והאם אמני חושים באמת משתמשים בהם?

יש לנו זיכרון ילדות שמתלווה אלינו כבר שנים. מדובר ברגע שבו נכחנו במופע של אמן חושים, ראינו את היכולות הפנומנליות שלו ותהינו: "יש לו כוחות על?". הסתבר לנו, רגע לאחר מכן, שתהינו בקול וכל האנשים שהיו מסביבנו שמעו את השאלה. איך גילינו שכולם שמעו אתם שואלים? פשוט כי היה גל צחוק כזה שגרם לנו להיות מובכים ולזכור את הסיטואציה עד רגע זה. כדי שאתם לא תמצאו את עצמכם בסיטואציה דומה, ריכזנו עבורכם בשורות הבאות את כל המידע שאתם צריכים לדעת על כוחות העל של אמני החושים.

 

יכולת לקרוא מחשבות ולהזיז חפצים ממקומם

כוח העל המוכר ביותר של אמן חושים הוא זה שיכול לקרוא את המחשבות של היושבים בקהל. אתם כנראה מכירים את הרגע הזה שבו אמן חושים מזמין מישהו שהוא לא מכיר ואומר לו את כל הפרטים הבאים ככה סתם, פתאום:

  • השם המלא שלו
  • כתובת מגורים
  • פרטי חשבון בנק
  • מספר טלפון ועוד

יש אמני חושים שיש להם יכולת על גבוהה יותר מאחרים, כך שהם יכולים לדעת גם פרטים נוספים, אישיים יותר. כך שכדאי שתדעו, אם אתם מגיעים בקרוב להופעה של אמן חושים ואתם חוששים שהוא יגלה עליכם מידע מסווג, עדיף שלא תעלו לבמה בכלל. אם לא די בכך, יש גם אמני חושים שיש להם יכולת להזיז חפצים ממקום למקום מבלי לגעת בהם! אנחנו בעצמנו ראינו מופע כזה, שבמהלכו אמן החושים הזיז את השעון של אחד מהמתנדבים מהקהל. הוא פשוט הניח אותו על הבמה, עצם את העיניים וגרם לשעון לזוז מצד לצד.

 

יכולת לדעת את העתיד

שמעתם פעם על מופע של אמן חושים שלא היה בו גילוי של העתיד? כנראה שלא, פשוט בגלל שאמן חושים טוב יודע לגלות את העתיד. זה כוח על שמדהים אותנו בכל פעם מחדש. הוא יכול להסתכל לכל אחד ואחת מהנוכחים בקהל בתוך הלבן של העיניים ולהגיד להם את המספר שהם בחרו לפני כמה רגעים (כשהוא ביקש בעצם מהקהל לבחור מספר מסוים בין 1-5). מדובר ביכולת פנומנלית. כזו שהיינו מצפים לראות בסרטים של מארבל.

 

האם אמני חושים באמת משתמשים בכוחות העל האלה?

זוכרים שחשפנו בפניכם, בתחילת המדריך, את התהייה שלנו שגררה אחריה גל צחוק גדול? תוהים למה כולם צחקו? כמה שנים לאחר מכן, התברר לנו שלא לכל אמני החושים יש את יכולות העל האלו. יש אמנים שמבצעים טריקים מיוחדים שגורמים לקהל לחשוב שיש להם כוחות על.  כך שבעצם רק אמני חושים עם יכולות מיוחדות משתמשים בהם. אלו היו כל הפרטים שחשוב שתדעו על כוחות על של אמני חושים והאם הם משתמשים בהם. כעת, אתם יכולים להיות בטוחים שתימנע מכם פאדיחה כמו זו שהייתה לנו.

פסל אמנות חושית

אולי תאהבו גם את

מנטליסט עד הבית
סוגים שונים של מופעי מנטליזם

ברוכים הבאים לעולם הכובש של תכניות המנטליזם, שבו המציאות מיטשטשת באשליה וגבולות המוח האנושי נדחקים לגבולותיהם. במאמר זה, נחקור את הסוגים השונים של מופעי מנטליזם

קראו עוד »