חיפוש

כל מה שרציתם לדעת על מזכרות לעילוי נשמת

פטירת אדם קרוב היא רגע משמעותי ועצוב בחיינו, אך רבים מאיתנו מתנחמים באמונה כי באמצעות מצוות ומעשים טובים ניתן להשפיע על נשמת הנפטר ולהביא לכך שתעלה מעלה מעלה בעולם הבא. בעת האזכרה שאנחנו עורכים לנפטר, מגיעים בני המשפחה וקרובים מוקירי זכרו, וזאת הזדמנות נהדרת לתת למגיעים מזכרת לעילוי נשמת.

 

מה זה עילוי נשמה?

על פי האמונה והמסורת היהודית, רגע הפטירה של האדם אמנם מסמל את סוף החיים, אך מצד שני, נשמת הנפטר ממשיכה להתקיים ועוברת אל העולם הבא, כאשר בני המשפחה וקרובי הנפטר יכולים לסייע לנשמת הנפטר, באמצעות מצוות ומעשים טובים, לעלות מעלה מעלה למקום גבוה ונאצל יותר.

מה זה עילוי נשמה

כיצד ניתן לפעול לעילוי נשמת הנפטר?

כאמור, באמצעות מצוות ומעשים טובים המוקדשים לעילוי נשמת הנפטר, ניתן לסייע לעילוי נשמתו, כאשר בין המצוות והמעשים הטובים הנפוצים ביותר לעילוי נשמת הנפטר נמצאים: הקדשת סידורי תפילה, הקדשת ספרי תהילים או פרקי תהילים מחולקים, צדקה למוסדות העוסקים בגמילות חסדים ועוד.

 

מזכרות לעילוי נשמת

בסיום 30 הימים הראשונים מיום הפטירה וכן בתאריך הפטירה בשנים שלאחר מכן, נהוג לערוך אזכרה לעילוי נשמת הנפטר וזאת הזדמנות נהדרת להביא למבקרים מזכרות לעילוי נשמת:

 

כיפות אלגנט

בעת האזכרה והתפילות מקובל שהגברים חובשים כיפה, אותה ניתן להפוך למזכרת לעילוי נשמת, באמצעות הזמנת כיפות לאזכרה עם כיתוב מיוחד לעילוי נשמת הנפטר.

 

ברכונים מהודרים

ברכונים מהודרים, הכוללים את סדר ברכת המזון, סדר הקידוש בשבתות ומועדים טובים, הם פריט שימושי ביותר בעולם המסורת היהודי, כאשר כיתוב מיוחד ואלגנטי על גבי הברכונים, יכול להפוך את הברכון הפשוט למזכרת ייחודית לעילוי נשמת.

 

תהילים לשמירה

ספר התהילים הוא אחד הספרים המרכזיים בארון הספרים היהודי, כאשר לפרקי התהילים השונים מיוחסות סגולות שונות לשמירה והגנה. תהילים לשמירה מעור אמיתי, אותם תוכלו לבחור בצבעים שונים לבחירתכם, יכולים להיות בהחלט מזכרת ייחודית לעילוי נשמת.

הנפטר.

כל מה שרציתם לדעת על מזכרות לעילוי נשמת לפני שמזמינים מזכרות לעילוי נשמת, הנה כל מה שצריך לדעת בנושא:

 

כיצד הופכים את המזכרות למזכרות לעילוי נשמה?

את המזכרות השונות ניתן להפוך למזכרות ייחודיות לעילוי נשמת באמצעות כיתוב איכותי בהטבעת לייזר, בו נכתוב את שם הנפטר ותאריך פטירתו.

 

כמה עולות מזכרות לעילוי נשמת?

מחיר המזכרות לעילוי נשמת משתנה בין מזכרת למזכרת ולרוב, נע בטווח המחירים של כמה עשרות שקלים, כאשר יש לקחת בחשבון גם את דמי המשלוח, היכולים לנוע בין 20 ₪ ל – 35 ₪.

 

מהם זמני האספקה?

זמני האספקה של המזכרות תלויים באופן השילוח ונעים בין 4 ימים עסקים (עם שליח עד הבית) ועד 7 ימי עסקים (משלוח לנקודת איסוף קרובה לביתכם).

 

לסיכום

מזכרות לעילוי נשמת הן רעיון מקורי ויצירתי, המשלב הן את הרעיון של המזכרת והן את התרומה לעילוי נשמת הנפטר ובין המזכרות הללו ניתן למצוא – כיפות אלגנט, ברכונים מהודרים ותהילים לשמירה, עליהם ניתן להטביע בלייזר את שם הנפטר ותאריך הפטירה. את המזכרות תוכלו לקבל תוך מקסימום 7 ימי עסקים, כאשר עלויות המזכרות והמשלוח מסתכמות יחדיו בכמה עשרות שקלים.

הרים את הנשמה

אולי תאהבו גם את

לאטום גגות
למה חשוב לאטום גגות?

לאחרונה אנו שומעים על מקרים מצערים רבים שאירעו למי שלא הכירו בחשיבות של איטום גגות. יכול להיות שגם אתם נחשפתם לתוצאות של המקרים הללו שעלו

קראו עוד »
הֲגָנָה
מה הוא צו הגנה?

אלימות במשפחה היא נושא חמור, ולצערנו בישראל קיימים מקרים רבים ומצערים של אלימות במשפחה, הן כלפי בנות הזוג והן כלפי חברי משפחה אחרים. למרבה המזל,

קראו עוד »