חיפוש

כמה עולה להעביר חברה לחו"ל?

העברת חברה לחול היא צעד גדול בשלב של כל חברה ישראלית השואפת להצליח בכפר הגלובלי העולמי. כמה עולה להעביר חברה למדינה אחרת ולמה בעצם לעשות זאת?

 

הקמת עסק בארץ לרוב מלווה בהגשמת חלום. ניהול עצמאי של חברה אשר יכולה לגדול ולגדול כך שהיא באמת נהיית שחקנית רצינית בשוק אליו פונה תוך שהיא מכניסה הרבה רווחים. טבעי שבעלי חברה ירצו להעביר אותה לחול על מנת להגדיל את קהל היעד ולהגיע לעוד גורמים לא רק בישראל אלא בעולם. חברת אדקו ישראל יכולה לסייע לכם בהעברת החברה לחו"ל כך שתוכלו לחסוך הרבה כסף ולנהוג ביעילות ובמהירות.

 

העברה אל מול העתקה

ההחלטה להעביר עסק לחול מגיעה בעקבות החלטה לקחת את החברה לשוק ולקהל יעד אחר אשר יש בו צפי כלכלי ורווחי גבוה יותר מאשר ניהולו ואחזקתו בארץ. העברה של חברה לחול בעצם משמעה לסגור את העסק בארץ ולהעביר את המטה והעיסוק שלו לחול. אופציה נוספת היא מעין העתקה, כלומר פתיחת סניף נוסף או מטה נוסף במדינה אחרת על מנת להגדיל את קהל היעד והרווחים במקביל להישארות בשוק ובכלכלה הישראלית.

 

הטבות מס

סיבה נוספת, ולא פחות נפוצה, היא העברת חברה לחול על מנת לקבל הטבות מס. בעלי עסקים רבים בארץ מוצאים עצמם מתוסכלים מגובה המסים על הרווחים ועל עצם קיום חברה עד כדי כך שהם בוחרים להעביר את העסק למדינה אחרת על מנת לצמצם בעלויות המיסים והניכויים.

 

הוצאות העברה לחול

למרות שעצם ניהולה של חברה בחול מוזילה את הוצאות המיסים והניכויים בגלל שהחברה כבר לא נמצאת בישראל אלא רק מנוהלת על ידי ישראלי, עדיין יהיו הוצאות גדולות בהעברת החברה שרובן די הגיוניות ומובנות כגון עלויות הובלה של ציוד החברה, קבלת רישיון וויזה שיכול להיות מותנה בתשלום סמלי. לעיתים על עלויות ההקמה והאישורים יתווספו גם עלויות נוספות על עובדים במידה ומדובר במימון הרילוקייישן שלהם המספק תנאי מחיה מסוימים על חשבון החברה.

 

מימון חברה זרה

בגלל שמדובר בעלויות של העברת החברה לחול וגם התעסקות בבירוקרטיה זרה ניתן להעביר את החברה לחול על ידי חסות מחברה זרה אשר ממוקמת במדינה אליה מועברת החברה. בעצם מדובר בהעסקה של החברה בישראל על ידי חברה זרה כך שהיא מממנת את החברה הישראלית וזו בתמורה משלמת לה בעבור המיסים שיורדים והוצאות נוספות.

 

עלות של העברת חברה לחול מתבססת על הקמת תשתית במדינה זרה ולכן כולל עלות העברה ועלות לקבלת אישורים וויזות לצורך הקמת וניהול החברה בחול. נוסף על עלויות בסיס עדיין קיימים מיסים נוספים או ניכויים אשר יש לשלם וניתן לעשות זאת בעזרת חברה זרה אשר פטורה ממס.

 

חברה

אולי תאהבו גם את