חיפוש

כסאות בר למשרד – איפה אפשר להשתמש בהם?

משרדים רבים ברחבי הארץ משדרגים את העיצוב שלהם ומכניסים קצת צבע וחיוניות למקום.

שכן, זה ידוע שבתקופה הנוכחית צריך לאפשר לכלל העובדים לשבת במקומות שונים ומגוונים ולא רק בין 4 קירות, בתוך משרד מקובע ומשעמם.

אם בחרתם לעצב את המשרד שלכם ולהוסיף לו כיסאות בר, כדאי שתקראו את המדריך הנוכחי ותקבלו הכוונה אודות המקומות שניתן להשתמש בהם ברחבי

המשרד כולו.

 

האנשים שעומדים מאחורי המילים

רגע לפני שנציין בפניכם את המיקומים החמים ביותר עבור כיסאות הבר למשרד שלכם, חשוב לנו להציג בפניכם את האנשים שעומדים מאחורי המילים הללו. כדי שנוכל להציג בפניכם את המידע העדכני ביותר, יצאנו לפגוש מומחים בתחום עיצוב משרדים ועיצוב פנים. הם הציגו בפנינו תמונות של משרדים שונים והראו לנו את המיקומים המיוחדים והמתאימים ביותר עבור כל משרד.

 

המיקום ה -1 שמתאים ביותר להעמיד בו כיסאות בר

המיקום שנבחר על ידינו במקום ה -1 הוא במטבח. שכן, ראינו בתמונות שהוצגו בפנינו מטבחים שונים במשרדים שעברו מהפך. בתחילה היה ניתן לראות כי המטבח היה בעל חלל מצומצם ביותר מכיוון ששולחן האוכל המשותף תפס את מרבית החלל. לאחר שמעצבי פנים ומטבחים נכנסנו לתמונה, השולחן הגדול הוצא מהמקום ובמקומו הופיע שולחן בר עם כיסאות בר. הדבר הביא לשינוי מהותי ולא רק במראה המטבח, אלא גם בפונקציונליות שבו. העובדים התיישבו לאכול על כיסאות הבר וכך היה הרבה מקום פנוי מסביב.

 

המיקום ה- 2 שמתאים ביותר להעמיד בו כיסאות בר

המיקום שנבחר למקום ה -2 הוא החלל המשותף. במשרדים רבים יש בדרך כלל חדר ישיבות אפור ומשעמם. כזה שכולם יושבים בו סביב שולחן ארוך וגדול. משרדים רבים (בעיקרי משרדים של חברות היי טק) בחרו להקטין את השולחן הקיים ולהוסיף למרחב שהתפנה, פינות ישיבה שונות שכללו את הרהיטים הבאים:

  • כיסאות בר
  • פופים
  • ערסלים

עם ריהוט משרדי טוב כל עובד יכול למצוא לעצמו את הפינה הנוחה לו לעבוד על המחשב.

 

כיסאות בר צריכים להיות חלק בלתי נפרד מכל משרד

הכותרת שלעיל אומרת הכול – כל משרד צריך שיהיו בו כיסאות בר. שכן, הנוכחות שלהם מביאה הרבה יופי ונוחות. אם אתם עובדים במשרד, אתם בוודאי יכולים לדמיין לעצמכם כמה נחמד זה יכול להיות שמידי פעם תעברו לשבת על כיסא בר מוגבה, במטבח או בחלל המשותף, כשאתם רואים קצת נוף אחר מסביבכם ולא את אותם 4 קירות של המשרד האישי שלכם.

 

תבחרו בכיסאות בר ותקבלו פרודוקטיביות

בחירה בכיסאות בר למשרד לא תביא לכם רק עיצוב ייחודי ונוחות, אלא גם פרודוקטיביות מצד העובדים. שכן, העובדים שלכם צריכים קצת גיוון. ברגע שתאפשרו להם לצאת מהקופסא שלהם (תרתי משמע), הם יעניקו לכם הרבה יותר ממה שהם מעניקים כעת. אז תבחרו בכיסאות בר ותרוויחו.

כיסאות

 

אולי תאהבו גם את