חיפוש

איך לבנות את אירוע הבר מצווה המושלם?

קיימים אירועים רבים בחיים של נער שהוא יהנה מהם ויזכור אותם, אבל אירוע בר מצווה בהחלט יהיה בראש הרשימה הזו. מדובר באירוע חגיגי בו הילד הופך לנער, וכל החברים והמשפחה מתקבצים סביבו בכדי לחגוג זאת יחדיו. אבל איך בונים את אירוע הבר מצווה המושלם? ריכזנו לכם את כל התחומים שאתם צריכים להתייחס אליהם, שיעלו את המאורע דרגה אחת למעלה.

 

אוכל

אצל אנשים רבים, הדרך אל הלב עוברת בבטן. אצל בני נוער במיוחד…לכן אחד הדברים החשובים ביותר בעת תכנון אירוע בר מצווה הוא הקייטרינג והכיבוד. קיים מגוון רחב של סוגים של קייטרינג מהם אפשר לבחור שיוכלו לשדרג לכם את האירוע משמעותית. אפשר ללכת על קייטרינג קלאסי של הגשת מנות לשולחן.

זה יכול להיות תפריט בשרי עשיר, או תפריט חלבי כיפי. אפשר לבחור גם באוכל בקונספט בופה, בו אנשים יכולים למלא את צלחותיהם בכל טוב. דבר נוסף שהפך לפופולרי מאוד בשנים האחרונות הוא דוכני אוכל. אם זה דוכנים שבהם טאבון להכנת פיצה, דוכנים של אוכל רחוב כמו פלאפל ושווארמה או דוכנים של אוכל מרחבי העולם כמו אוכל מקסיקני- מדובר בדרך גם להפוך את האוכל לחוויה וגם ליהנות מטעמים יוצאי דופן.

כשאתם מתכננים את כל תחום המזון- נא לא לשכוח מהקינוח! זאת הדרך הוודאית לסגור את האירוע עם טעם טוב ומתוק בפה.

 

אטרקציות ומופעים

כדי להפוך את האירוע למיוחד, חשוב לבחור במופע מרכזי או באטרקציות שונות שיגרמו לאורחים ליהנות ולהשתעשע. אמן חושים לבר מצווה הוא דוגמה למופע שיגרום לאנשים להיות מרותקים לכסא. באמצעות טריקים ואשליות שונות הוא יוכל לגרום להנאה ותדהמה בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. למופע ניתן להזמין גם זמרים, קוסמים, רקדנים ועוד.

כאטרקציה אפשר גם לבחור בדוכנים מסוגים שונים, כגון דוכן סלפי בו האורחים יכולו לצלם את עצמם עם שלל אביזרים, משחקי שולחן כמו פינג פונג, עמדת מציאות מדומה עם משקפות ועוד. כל אלה יוכלו לגרום לאנשים להיות מעורבים באירוע ולא לרצות לחזור הביתה.

 

מוזיקה

מוזיקה היא דבר הכרחי בבר מצווה! זאת דרך מצוינת להרים את האווירה ולגרום לאירוע להרגיש חגיגי. אפשר לשכור את שירותיו של די-ג'יי מקצועי שיוכל להשמיע את כל הלהיטים הגדולים, או להכין פלייליסט בעצמכם של השירים שהילד שלכם אוהב. כשיש מוזיקה טובה אנשים יצאו לרחבה וירקדו, וככה המסיבה תוכל להתחיל.

 

מזכרות

כדי לסגור את אירוע הבר מצווה המושלם צריך שאנשים יחזרו הביתה עם מזכרת מהערב שחוו. זה יכול להיות צילומי מגנטים מהאירוע, שקיות הפתעה מלאות בכל טוב ועוד. חישבו על מה חברים של הילד שלכם יאהבו ואל תשכחו לחלק להם את ההפתעה בסוף האירוע. ככה הם יזכרו את בר המצווה לנצח!

אירוע בר מצווה

אולי תאהבו גם את

מנטליסט עד הבית
סוגים שונים של מופעי מנטליזם

ברוכים הבאים לעולם הכובש של תכניות המנטליזם, שבו המציאות מיטשטשת באשליה וגבולות המוח האנושי נדחקים לגבולותיהם. במאמר זה, נחקור את הסוגים השונים של מופעי מנטליזם

קראו עוד »