חיפוש

מאיפה מתחילים? הכל על תחילת דרכך בעולם ה- SEO

סיימתם קורס מקדמי אתרים ואתם לא יודעים איפה מתחילים? באתר הבית של עשהאל דרייר תוכלו לקבל את כל התשובות. עם מדריכים מקוונים, מאמרים מקצועיים, העמקת ידע וכלים חשובים רבים תוכלו לבסס את הידע שרכשתם בקורס למקדמי אתרים מתחילים ולהתחיל להתנסות בעולם האמיתי והמרתק של ה – SEO.

 

עשהאל דרייר המומחים ל – SEO

הדרך הטובה ביותר להצליח היא ללמוד ממי שהצליח לפניך. חברת עשהאל דרייר מובילה את תחום ה- SEO בארץ ולימדה בהצלחה אלפי תלמידים הנהנים מפירות עמלם ומהשתלבות מלאה בתחום בארץ ובעולם.

אך גם לאחר שסיימתם את הלימודים אתם לא נשארים לבד, אתר הבית של עשהאל דרייר מציע כלים מעשיים נוספים רבים להעמקת הידע שרכשתם ויישומו בעולם האמיתי. כמו כן, כל מי שלמד קורס למקדמי אתרים מתחילים בעשהאל נכנס למאגר מומחי ה – SEO  כדי להתחיל ולקבל הצעות עבודה מיד עם סיום הלימודים.

 

מה זה SEO?

יכול להיות שכבר שמעתם את המושג הזה בעבר אך לא ממש הבנתם מה זה אומר ומדוע כה חשוב ללמוד אותו אם תחום שיווק וקידום מעניין אתכם. ראשי התיבות של SEO הם search engine optimization או בתרגום חופשי, אופטימיזציה עבור מנוע החיפוש. מנוע החיפוש המדובר הוא האלגוריתם של גוגל.

בכל פעם שאתם מקישים מילות חיפוש, לדוגמא, אינסטלטור בבת ים, מנוע החיפוש סורק וממיין את כל התוצאות ומציב את שלוש המתאימות ביותר בראש הדף. על מנת שהלקוח שלכם יהיה זה שמוצג בראש טבלת החיפוש ללא שימוש בקידום ממומן, תצטרכו ללמוד כיצד לעשות זאת בכמה צעדים פשוטים באמצעות קורס לקידום אתרים SEO.

קורס שיווק

אז מאיפה מתחילים?

כסטודנטים בקורס האונליין מקדמי אתרים SEO בעשהאל דרייר תזכו ביתרונות רבים, ביניהם ניסיון מעשי התחלתי, תעודת סיום נחשבת, כניסה למאגר מומחים וגישה למאמרים מקצועיים שיעזרו לכם להפוך את הידע שרכשתם לכלים מעשיים. להלן היתרונות הבולטים איתם יהיה לכם קל יותר להתחיל את הקריירה שלכם כמומחים ל- SEO:

  • קבלת גישה להקמת אתר פיקסל פרפקט. במהלך הקורס תלמדו כיצד לבנות וליישם בו את מה שאתם לומדים. האתר ישמש אתכם בתחילת דרככם כבסיס נתונים התחלתי.
  • קבלת תעודת הסמכה נחשבת כדי להציגה לראווה ללקוחותיכם החדשים.
  • המשך תמיכה באמצעות הצטרפות לקבוצת פייסבוק, וואצאפ, ניוזלייטר ועוד כדי שתוכלו לשמור על קשר ולשאול כל שאלה הקשורה לתחום.
  • מקבץ מדריכים, מאמרים, מידע מקצועי ועוד כדי שתוכלו להמשיך לשכלל, לשפר ולהעמיק את הידע הבסיסי שרכשתם. המאמרים והמדריכים מתעדכנים מעת לעת.

 

לסיכום

הדרך הטובה ביותר להתחיל את דרככם בעולם ה – SEO היא ללמוד את רזי המקצוע בעשהאל דרייר, המעניקים יתרונות ברורים ללומדים בקורס למקדמי אתרים מתחילים באמצעות כלים רבים כדי שתוכלו להזניק את הקריירה שלכם בקלות.

שולחן עבודה

אולי תאהבו גם את