חיפוש

מהן העונשים שאדם יכול לקבל על עברות מין?

אנו שומעים לצערנו לא מעט תלונות שמוגשות מידי יום כנגד מי שמואשמים בביצוע עבירות מין. העלייה המשמעותית במספר המקרים שאירעו רק בשנה האחרונה, גרמה לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מקיף שיציג בפני כל דורש את העונשים שאדם יכול לקבל על ביצוע עבירות אלה. אנו ממליצים שתקראו את המדריך הנוכחי בעיון רב ותעבירו אותו הלאה, כדי להביא להרתעה ואולי גם מניעה של המקרים הבאים. 

 

מה היא בכלל ההגדרה של עבירות מין?

רגע לפני שנציג בפניכם את העונשים שצפויים בחוק למי שעבר את עבירות אלו, יש להסביר מה ההגדרה שלהן לפי החוק. שכן, אנו שומעים לא פעם על מי שאומר: "לא ידעתי בכלל שביצעתי עבירה". ובכן, עבירות מסוג זה כוללות ביצוע של אחד או יותר מהמעשים הבאים:

  • בעילה אסורה בהסכמה
  • מעשים מגונים
  • אינוס
  • מעשים מגונים בפומבי

מאחורי כל מקרה שכזה יש הסבר מעמיק. החלטנו שלא ניכנס אליו במדריך זה, כדי שנוכל להציג בפניכם את העניין שלשמו התכנסנו – העונשים שצפויים בחוק.

 

העונש המירבי שאדם יכול לקבל על עבירות מין

בירור מעמיק שערכנו בנושא העלה כי העונש המירבי שצפוי למי שביצע עבירות מסוג זה הוא 20 שנות מאסר! אם אתם, קוראים יקרים, או מישהו מהקרובים שלכם ביצע עבירות שכאלה, עליו לפנות בהקדם האפשרי אל אלעד שאול עבירות מין ולקבל הכוונה מקצועית וייצוג הולם בבית המשפט.

מה העונש הצפוי למי שביצע עבירת בעילה אסורה בהסכמה?

מקרה שעלה לתקשורת לפני כמה ימים, גרם לנו להוסיף את הפסקה הנוכחית. אם שמעתם עליו, אתם וודאי מבינים כי מדובר בבעילה של קטינה (מי שמלאו לה 14 שנים אבל היא עדיין לא הגיעה לגיל 16 ואין לה קשר של נישואין עם הבועל). במצב שכזה, הבועל עשוי לקבל עונש של עד כ – 5 שנות מאסר.

 

ביצעתם עבירות מין? כדאי שתפנו בהקדם האפשרי אל עורך דין

אם קראתם את השורות הללו והבנתם שאתם עשויים למצוא את עצמכם בקרוב מאחורי סורג ובריח, כדאי שתפנו בהקדם האפשרי אל עורך דין פלילי מומלץ. אנו מציעים לכם לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת, כדי שתוכלו להגיע אל מי שיעניק לכם את הליווי המקצועי ביותר בתחום. ההמלצה היא לקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי מי שהסתייעו בעבר על ידי עורך דין ובחרו להמליץ עליו. חוות דעת אמינות בנושא זה תוכלו לקרוא באחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • פורומים
  • קבוצות פייסבוק

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את העונשים שאדם יכול לקבל על עבירות מין שונות. עכשיו אתם יודעים את כל הפרטים החיוניים, כך שנותר לכם רק לפנות אל עורך דין מומלץ שילווה אתכם לאורך הדרך ויסביר לכם אודות העונש הצפוי לכם.

עבירות מין

אולי תאהבו גם את