חיפוש

מולטיפוקל מעולם לא היה נגיד יותר – הכירו את חנות האופטיקה המשתלמת

אם חיפשתם בשנים האחרונות משקפי או עדשות מולטיפוקל, סביר להניח שמצאתם את עצמכם תרים אחר חנויות רבות באכזבה. שכן, בעבר, משקפי מולטיפוקל לא היו זמינות כמו שהן היום. בתקופה האחרונה נעשה שינוי משמעותי, כך שיש זמינות של משקפיים ועדשות מסוג זה בחנויות רבות. יצאנו לבדוק איפה תוכלו לקנות מולטיפוקל במקום המשתלם ביותר וחזרנו עם ממצאים שאתם חייבים להכיר.

 

תכירו תחילה את הגורמים שעזרו לנו להגיע אל חנות האופטיקה הנבחרת

ערכנו מחקר מעמיק וממושך שאפשר לנו בסופו של דבר להגיע אל חנות האופטיקה המשתלמת ביותר שיש בארץ. מדובר בבירור שנעשה מרחוק, באמצעות סקר שנשלח אל אנשים שונים שיש להם משקפי מולטיפוקל כבר שנים. ראוי לציין כי תחילה פרסמנו פוסט בנושא בפייסבוק, דרכו הגענו אל אותם אנשים לאחר שהם הסכימו לענות על הסקר המדובר. זו ההזדמנות להודות להם על המענה והזמן שהקדישו לנו. שכן, בזכותם, הצלחנו להגיע אל חנות אחת מנצחת.

 

תכירו את החנות המשתלמת ביותר

שימו לב, מעל למחצית ממשתתפי הסקר ציינו כי הם קונים משקפי מולטיפוקל באופטיסטור. תרשמו את השם של החנות הזו במקום נגיש, כי אתם תרצו לקנות דרכה את המשקפיים הבאות שלכם. מדובר בחנות שנבחרה ברוב קולות וגרמה לנו לכתוב עליה מדריך ממוקד שמוקדש רק לה. אלו שבחרו בחנות ציינו שהם עשו זאת בגלל שהיא מאפשרת להם ליהנות מהדברים הבאים:

  1. ביטחון
  2. רכישה איכותית לזמן ממושך
  3. ראייה טובה

 

מולטיפוקל מעולם לא היה נגיש יותר – אפשר לקנות גם ברשת

היו גם גולשים שציינו שהם בוחרים באופטיסטור בגלל שיש חנות מקוונת. לדבריהם, יש לחנות את המספר שלהם לאחר שהם ביצעו בה בדיקת ראייה. כך שהם לא צריכים להגיע אל החנות הפיזית, לחפש חניה, להמתין בתור ולהתלבט במשך זמן ממושך בנוגע לבחירת המסגרת המתאימה להם. שכן, הם יכולים להישאר בפיג'מה, להתלבט בנוחות בבית או במיטה ולבצע הזמנה דרך האתר.

 

בחירה איכותית היא הנכונה ביותר

אם קראתם את המדריכים הקודמים שכתבנו בנושא משקפיים ועדשות מולטיפוקל. אתם וודאי יודעים שעשינו טעות בעבר בכך שבחרנו בחנות אופטיקה לא מוכרת שהתבררה כלא מומלצת. מדובר בחנות שהיה בה נציג מכירות שאינו מקצוע בתחום הראייה. הוא ביצע לנו בדיקת ראייה שגויה ומסר לנו משקפיים עם מידות לא נכונות. הדבר גרם לנו לסבול במשך כחצי שנה מכאבי ראש (עד שרופא המשפחה אבחן שהמשקפיים לא טובות ומסר לנו המלצה על חנות טובה). חשוב מאוד שתמנעו ממצב שכזה ותבחרו מראש בחנות מומלצת שתציע לכם שירות מקצועי ומשקפי מולטיפוקל איכותיות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים החשובים אודות המקום הטוב ביותר לרכוש בו משקפי מולטיפוקל. כעת, שיש בידיכם את המידע, נותר לכם רק לצאת ולקנות. בהצלחה!

מבחר של משקפיים

 

אולי תאהבו גם את

אורטופד
3 סימנים שכדאי לבקר אורתופד

אורתופדיה היא תחום הרפואה העוסק בעצמות, בשרירים ובמפרקי הגוף. זהו למעשה תחום הרפואה השומר על יכולת התנועה של גופנו. האורתופדיה מטפלת בין השאר בכאבים שונים

קראו עוד »