חיפוש

מתי נזמין קוסם לילדים?

יום ההולדת של ילדכם מתקרב ואתם תוהים מה תארגנו עבורו למסיבת יום ההולדת שהוא כל כך מצפה לה. בטח חשבתם על מפעילה שתבוא ותעסיק את הילדים במגוון פעילויות מהנות בשילוב חיות אולי, חוויות יצירה ומשחקי חברה מצחיקים. זו ללא ספק אופציה מעניינת אולם, אני רוצה להציע לכם רעיון שלעניות דעתי ייצר יום הולדת קסום ובלתי נשכח. מה דעתכם להזמין קוסם ליום ההולדת? מופע של קוסם יהיה אירוע שכולו סקרנות וצחוק. אז לאן ומתי נזמין קוסם לילדים? מהן האופציות?

 

ימי הולדת

ברור לחלוטין שהאירוע ההגיוני ביותר להזמנת קוסם הוא יום הולדת. ביום ההולדת אנו מזמינים את החברים של ילדנו ומעוניינים לספק להם תעסוקה נעימה למשך שעתיים, קוסם ללא ספק מסוגל לספק לנו את הסחורה. https://yago.co.il מופע של קוסם שכולל קסמים מרתקים, מהנים ומצחיקים עורך כחמישים דקות עד שעה ולאחר מכן הקוסם מקיים הפעלה כזאת או אחרת או סדנת קסמים מופלאה שממשיכה חוויית קסמים מענגת. לכם נשאר רק להזמין פיצות לילדים, ממתקים ושתייה. ללא ספק מפשט לכם את עניין ארגון יום ההולדת.

 

מופע בית ספרי לקראת חג

ניתן להזמין קוסם ליום כיף בבית הספר לקראת אחד מחגי ישראל. היתרון בהזמנת מופע של קוסם לבית ספר יסודי בו לומדים ילדים בגלאי 6 עד 12 הוא, שמופע קוסם יכול להתאים לטווח גלאים זה לעניין, לסקרן, להצחיק ולהשאיר שובל ארוך של זיכרונות נעימים מיום בבית הספר. העובדה שהקוסם יזמין מתנדבים מבין התלמידים לקטעים מסוימים תעצים מאוד את החוויה והצחוק.

 

בת/בר מצווה

ישנם קוסמים שמתאימים גם לגלאי בת ובר המצווה, על פי רוב הם מגיעים מז'אנר הקוסמים שעוסקים במופעי טלפתיה או מה שנקרא  – מופע על חושי. במופע על חושי הקוסם מבצע קסמים בעלי אוריינטציה מנטאלית, הם מורכבים יותר ממה שהכירו הילדים עד לאותו רגע והם מיצרי סקרנות אידאליים. חפצים ירחפו, סכיני גילוח יבלעו ואמן הטלפתיה לא יפסיק להפתיע את המתבגרים כשיגלה דברים רבים אודות מתנדבים מקרבם. מדובר במופע שאין בו רגע דל מכיוון שרמת הפליאה בו פשוט עצומה.

 

מסיבת כיתה

דמיינו כיתה בה לומד גם הילד שלכם ויש בה בעיה שהילדים לא מצליחים לייצר חיבור חברתי וקיים ניקור בין קבוצות ילדים קטנות. ניתן לפתור בעיה כל כך מורכבת באמצעות מופע של קוסם מכיוון שקוסם מבסס חלק ניכר מהקטעים במופע שלו על מתנדבים מתוך הקהל. תארו לעצמכם שלושה ילדים מתוך הכיתה שאינם מאותה קליקה חברתית נפגשים על הבמה וחווים יחד עם הקוסם רגע מפעים ומצחיק, שנוצר על ידם בהדרכת הקוסם. עתה, הם משתפים פעולה, מייצרים תקשורת חיובית וצוחקים ביחד.

 

חיבורים

מופע של קוסם יכול להתאים כמעט לכל אירוע בו נמצאים ילדים, הוא מחבר את המשתתפים באמצעות הקסמים, מייצר תקשורת חיובית באמצעות שיתוף פעולה על הבמה ומשאיר זיכרונות משותפים טובים ונעימים לכל מי שנטל חלק באירוע.

קוסם בהופעה

אולי תאהבו גם את

מנטליסט עד הבית
סוגים שונים של מופעי מנטליזם

ברוכים הבאים לעולם הכובש של תכניות המנטליזם, שבו המציאות מיטשטשת באשליה וגבולות המוח האנושי נדחקים לגבולותיהם. במאמר זה, נחקור את הסוגים השונים של מופעי מנטליזם

קראו עוד »