חיפוש

מתי תצטרכו עורך דין נזקי גוף?

במידה ועברתם אירוע כלשהו שהשאיר בגופכם נזק פיזי, ייתכן ותהיו זכאים לפיצויים כספיים שונים. נזקי גוף יכולים להגרם כתוצאה ממגוון גורמים. בנוסף לכך, לאחר נזק שנגרם לגוף מגורם כלשהו, ישנם גופים שונים שניתן לפנות אליהם על מנת לקבל פיצויים כספיים. מתי תצטרכו עורך דין נזקי גוף? תשובות במאמר הבא.

 

נזקי גוף

נזקי גוף הם נזקים שונים וקבועים שנגרמים לגוף. הנזקים יכולים להתרחש כתוצאה מסיבות רבות. בין היתר ניתן למנות תאונות דרכים, תאונות עבודה ורשלנות רפואית. למרות שמדובר בפגיעה פיזית, במקרים רבים מתווספת אליה פגיעה נפשית, שמותירה חותם קשה על הנפגע.

ניתן לתבוע גופים שונים על מנת לקבל פיצויים כספיים על נזקי גוף שנגרמו מסיבה כלשהי. בנוסף, ניתן לתבוע פיצויים גם ממי שנמצא אשם בגרימת הנזק. עורך דין דוד פייל יכול לסייע לגם בתביעות השונות בנושא. עורך דין נזקי גוף הוא עורך דין המתמחה בנזקי גוף, ופרט להכשרה המשפטית שלו, יש לו את הידע והניסיון הטובים ביותר בתחום.

 

תאונות רבות נפגעים

אחד המקרים בהם תצטרכו עורך דין נזקי גוף הוא תאונות רבות נפגעים. בתאונות אלו יש מספר רב של מעורבים, כאשר לפעמים האשמה יכולה לחול על יותר מאדם אחד. בנוסף, חשוב להבין שכל נפגע בתאונה רבת נפגעים ינסה למקסם את היכולת שלו לקבל רווח כספי כתוצאה מהתאונה.

נוכח כל אלו, תאונה רבת נפגעים הופכת להיות עניין מורכב, שכן לכל מעורב יש חברת ביטוח אחרת מולה צריך לעבוד. בנוסף, חשוב להבין מי שאר הגורמים בתאונה, על מנת להבין סדרי עדיפויות בתביעה ועל מי חלה האשמה.

 

רשלנות רפואית

גם במקרים של רשלנות רפואית יכולים להגרם נזקים לגוף. במידה ולאחר טיפול רפואי נותר נזק גופני על גופכם, תוכלו לפנות אל עורך דין נזקי גוף על מנת להבין האם הדבר נעשה כתוצאה מהתרשלות הצוות הרפואי, ולהגיש תביעה במידה וכן.

 

עבודה מול הביטוח הלאומי

אנשים שנותרו עם נכות או לקות כלשהי כתוצאה מנזקי גוף, יכולים לפנות אל הביטוח הלאומי על מנת לקבל ממנו תגמולים כספיים. על מנת לקבל תגמולים מהביטוח הלאומי, יש להגיש תביעה, שלאחריה תזומנו לוועדה רפואית. עורך דין נזקי גוף ידע לייעץ לכם לפני הגשת התביעה לביטוח הלאומי. חשוב להגיש את כל המסמכים הרלוונטיים בתביעה, על מנת להעלות את הסיכויים לקבל אחוזי נכות גבוהים, שלפיהם מחושבים התגמולים.

 

ביטוחים פרטיים

חברות הביטוח הן קודם כל חברות פרטיות, שמעוניינות למקסם רווחים ולצמצמם עלויות, כמו כל חברה פרטית אחרת. חברות אלו מרוויחות מתשלומים קבועים מביטוחי הלקוחות, אך מפסידות כסף בכיסוי הנזק. לכן, לא פשוט לקבל פיצויים מחברות הביטוח, גם אם קיימים אצלכם נזקי גוף מובהקים. עורך דין נזקי גוף יוכל לבצע את העבודה מול הביטוח הפרטי, על מנת להבטיח לכם פיצוי מרבי.

פציעה אישית

 

 

אולי תאהבו גם את