חיפוש

2 סיבות למה חשוב להשגיח על הכלב בזמן לעיסת העצם

בימים האחרונים אנו לא מצליחים לישון טוב בלילה בגלל מקרה שאירע לרינגו, הכלב שלנו. אם קראתם את הכותרת של המדריך, סביר להניח שקישרתם את העניין לכך שלא השגחנו עליו מספיק טוב בזמן שהוא לעס עצם. מדובר במצב שיכול לקרות לכל בעל כלב באשר הוא. כדי להעלות את המודעות לנושא, החלטנו לכתוב מדריך שיציג בפני כולם את 2 הסיבות שיגרמו לכם להשגיח על הכלב בזמן זה.

 

הסיבה ה – 1 שתגרום לכם להשגיח על הכלב שלכם בזמן לעיסת עצם

אם נתתם לכלב שלכם עצם בעבר, אתם בוודאי יודעים שמגיע השלב שבו היא נהיית קטנה מאוד. זהו השלב המסוכן ביותר. שכן, הכלב עשוי לבלוע אותה בשלמותה ולהיחנק. סיטואציה שכזו אירעה לנו לא פעם עם רינגו שלפעמים שאף את העצם והצליח להוציא אותה תוך כדי שהוא משתנק. אבל הפעם האחרונה שבה אירע לנו מצב חירום שכזה אתו הייתה מורכבת יותר מפעמים קודמות. שכן, הפעם, העצם הייתה קטנה מאוד והיא נתקעה בגרון. במזל, בגלל שהסתכלנו עליו, מנענו ממנו מצב של חנק. אתם רוצים מן הסתם למנוע מהכלב שלכם את המצב הזה, אז כדאי שתהיו בסביבה ושתדעו לעשות לו היימליך.

 

הסיבה ה – 2  שתגרום לכם להשגיח על הכלב שלכם בזמן לעיסת עצם

הסיבה ה – 2 שתגרום לכם להשגיח על הכלב שלכם זו העובדה שאתם רוצים אותו בחיים. אתם הרי אוהבים אותו כל כך ומשקיעים בו בכל פרט קטן. אתם בוחרים עבורו אוכל לכלבים איכותי ביותר ואפילו מעניקים לו צ'ופרים וגם עצמות לכלבים שהוא אוהב ללעוס. אז אם אתם רוצים להמשיך לבלות אתו, אתם צריכים להשגיח עליו בזמן לעיסה של עצם. זה לא כזה מסובך, תאמינו לנו.

 

חשיבות הנוכחות שלכם והיכרות עם היימליך

הנוכחות שלכם במקום היא חשובה ביותר בגלל שהיא צפויה להציל את חייו של הכלב. אבל אין זה מספיק. אתם צריכים גם לדעת איך מבצעים היימליך ולא לחשוש. ברגע האמת, במידה ויש צורך, עליכם לבצע את הפעולה על הכלב ולאפשר לו להוציא את העצם שנתקעה בקנה הנשימה.

 

איך תוכלו ללמוד לבצע היימליך לכלב?

היימליך זו פעולה שמאפשרת להוציא אוכל שנתקע בקנה הנשימה. מדובר בפעולה שמבוצעת במרבית המקרים על בני אדם שהקדימו קנה לוושט. אפשר ללמוד איך לבצע היימליך לכלב בכל מיני דרכים. אנחנו למדנו את הפעולה באמצעות הדרכים הבאות:

  • צפייה בסרטונים ביוטיוב
  • קריאת מידע בפורומים של כלבים
  • קריאת פרטים בקבוצות פייסבוק

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת למה חשוב להשגיח על הכלב שלכם בזמן שהוא לועס עצם. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע, נותר לכם רק ליישם אותו ולהיות בטוחים שהכלב שלכם נמצא בידיים טובות.

עצם ענקית

 

אולי תאהבו גם את