חיפוש

עורך דין מקרקעין – המדריך השלם למאה ה-21

עורך דין מקרקעין עוסק בתחומים הקשורים לתחום המיסוי, נדל״ן ודיני מקרקעין. תפקידו של עורך דין הוא לייצג את הלקוחות שלו כאשר מדובר על דיני מקרקעין. עסקאות של מקרקעין כוללות העברה של זכויות קניין בקרקע עצמה, או כל מה שבוי או מחוברת אליה. דיני מקרקעין מסדירים את ההדרה של בית משותף ובעלות משותפת בכל מה שקשור למקרקעין. עוד תחום שנוסף בשנים האחרונות הוא תחום התחדשות עירונית, המצריך ליווי של עורך דין מקרקעין.

 

עורך דין מקרקעין במאה ה-21

תחום נוסף שקשור לדיני מקרקעין, הוא תחום של התחדשות עירונית. תחום זה נוסף לתחום המיסוי, דיני מקרקעין ונדל״ן. עסקאות מקרקעין הן עסקאות שנחשבות יחסית נפוצות, אך לרוב מדובר בעסקאות מורכבות במיוחד, מה שהופך את ההתערבות של עורך דין מקרקעין להיות לקריטי במיוחד עבור הרוכשים של הדירות.

ידע מקצועי של עורך דין מקרקעין נותן לו את האפשרויות להוזיל את עלויות העסקה, כך למעשה יהיה ניתן להפחית את תשלומי במיסים וגם לערוך חוזה מקרקעין שצורה שתגן על הלקוח שלו. עורך הדין לוקח את כל התרחישים שעשויים לקרות בחשבון וכך הוא מפחית את הסיכויים לכך שהעסקה תכשל.

 

שירותים ללקוחות פרטיים

עורך דין למקרקעין מספק המון שירותים עבור אנשים פרטיים בעיקר, ועוזרים במצב כמו קבלת פיצויים בעקבות הליכי הפקעה של תביעות בכל מה שקשור לחוקי התכנון והבנייה, מיסוי מקרקעין, טיפול וליווי של קבוצות רכישה, עריכה של חוזים וייצוג של עסקאות נדל״ן, כמו כן עורכי הדין גם עוזרים בייצוג משפטי בבתי המשפט, וגם ועדות הערר ורשויות התכנון או המס, בנוסך גם ייצוג כנגד קבלים ויזמים בתביעות הקשורות לליקויי הבנייה ועוד.

 

איך מוצאים עורך דין מומלץ

בכדי לאתר עורך דין שנחשב מומלץ, תוכלו לפנות אל דירוגים של עורכי דין התחום הנדל״ן, וגם מדד ההתחדשות העירונית, אשר תוכלו למצוא של עורכי דין שעוסקים בתחום המיסוי, פינוי ובינוי וגם תמ״א 38. חשוב מאוד למצוא עורך דין מתחום המקרקעין שיש לו ניסיון רלוונטי לתחום הספציפי לדיני המקרקעין שאתם זקוקים לו.

כאשר אתם מחפשים עורך דין, קחו בחשבון בחיפוש לקחת עורך דין הפועל באזור הגיאוגרפי שלכם, כך תהפכו את ההתנהלות מולו (שהיא התנהלות לוגיסטית) לקלה ופשוטה יותר לתפעול. לכן, כאשר אתם מחפשים עורך דין, תתחשבו גם במיקום הגיאוגרפי שלכם ואת הזמינות שלו ואת הקרבה אליו, דבר זה יקל עליכם משמעותית את ההתנהלות השוטפת.

 

לסיכום

עורך דין מקרקעין במאה ה-21 צריך להבין בתחומי שקשורים לנדל״ן, מיסוי ודיני מקרקעין. תחום נוסף שנכס אל תחומי העורך דין, הוא תחום המקרקעין בהתחדשות העירונית. כאשר אתם בוחרים עורך דין, חשוב לבחור בעורך דין שיהיה גם קרוב וגם זמין אליכם מבחינה גיאוגרפית, כך תוכלו לנהל מולו תקשורת תקינה ונוחה, וגם לא להיות תלויים במרחק הגיאוגרפי ביניכם.

עורך דין מקרקעין

אולי תאהבו גם את