חיפוש

כך תאתרו עורך דין תותח למקרה של תאונת עבודה

תאונת עבודה יכולה להתרחש לכל אחד ואחת מאיתנו, גם אם מדובר בעבודה משרדית. ככל והתרחשה לכם תאונת עבודה, כדאי שתדעו כי עומדת לכם הזכות להגיש תביעת תאונת עבודה ולקבל פיצויים בהתאם וכדי למקסם את סיכויי הצלחת התביעה, חשוב שילווה אתכם עורך דין תותח

 

מהי תאונת עבודה?

עבור רבים מאיתנו, שגרת החיים נעה בין הבית לעבודה וחוזר חלילה, אך גם בשגרה יום – יומית זו ייתכנו בהחלט אירועים פתאומיים ובלתי צפויים, חלקם גם ממש לא נעימים, דוגמת תאונות עבודה, היכולות להתרחש לכל אחד מאיתנו, בכל זמן ובכל סוג של עבודה.

ככלל, תאונת עבודה מוגדרת כמקרה של פגיעה שהתרחשה בזמן העבודה ועקב העבודה. כדאי לדעת, כי גם במקרים בהם התרחשה הפגיעה בדרך אל העבודה או בחזרה ממנה, הרי שייתכן בהחלט ומדובר בתאונת עבודה.

 

תביעת תאונת עבודה

נפגעי תאונות עבודה זכאים לקבלת פיצויים כספיים ממספר מקורות וזאת, לאחר הגשת תביעת תאונת עבודה באופן מסודר. כדי למקסם את סיכויי הצלחת התביעה וקבלת מלוא הפיצויים המגיעים לכם, חשוב ואף מומלץ להגיש את התביעה עם עו"ד תאונות עבודה מקצועי.

את תביעת תאונת העבודה ניתן יהיה להגיש לאחד מהגופים הבאים: ביטוח לאומי, מקום העבודה, חברת הביטוח ובמקרה של תאונת דרכים – ביטוח החובה של הרכב הפוגע. יחד עם זאת, כפילויות של תביעות עלולות לפגוע בסכום הפיצוי המגיע לכם.

 

חשיבות הייעוץ של עו"ד תאונות עבודה

תביעת תאונת עבודה היא כמובן הליך משפטי ולכן, חשוב שיהיה לצידכם גורם המתמחה ובקיא בסעיפי החוק והתקדימים הרלוונטיים, כך שתוכלו להתנהל בצורה מיטבית מבחינה משפטית ולקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לכם. מלבד זאת, ייעוץ של עו"ד תאונות עבודה מקצועי ומנוסה יאפשר לכם להבין בדיוק אילו פעולות עליכם לנקוט, אילו מסמכים ותיעודים עליכם למלא ולאסוף והכל מתוך מטרה למקסם את הפיצויים המגיעים לכם.

 

איך מאתרים עו"ד תותח המתמחה בתאונות עבודה?

בחירת עו"ד תאונת דרכים יכולה להיות נקודת ההבדל בין הצלחת התביעה וקבלת הפיצויים המקסימליים הקבועים בחוק, לבין דחיית התביעה או קבלת פיצויים מינימליים ולכן, חשוב לאתר עו"ד לא פחות מתותח. כיצד עושים זאת?

בראש ובראשונה, חשוב לוודא כי מדובר בעו"ד שתאונות עבודה הן תחום ההתמחות הבלעדי שלו. לאחר מכן, יש לבחון את מספר שנות הניסיון והוותק שצבר בתחום, באופן שיעיד על המיומנות שצבר ודרכי ההתנהלות המומלצות. מלבד הנתונים הללו, תוכלו לאתר המלצות ולקוחות מרוצים אחרים, כך שתוכלו להבטיח לעצמכם שאכן ביצעתם את הבחירה הנכונה.

 

לסיכום

תאונת עבודה יכולה להתרחש בכל זמן ובכל מקום ובמידה ונגרם לכם נזק, הרי שתוכלו להגיש תביעת תאונת עבודה ולקבל פיצויים כספיים. כדי שתקבלו את מלוא הפיצויים המגיעים לכם, חשוב שילווה אתכם עו"ד תותח לתאונות עבודה, אותו תוכלו לאתר בין השאר באמצעות שנות הניסיון שצבר, המלצות ולקוחות מרוצים, באופן שיבטיח לכם שביצעתם את הבחירה הנכונה.

עורך דין צמרת במקרה של תאונת עבודה

אולי תאהבו גם את