חיפוש

עיצוב בית דתי

בעת עיצוב הבית שלנו, אנחנו יכולים להחליט איזה אופי יהיה לו. האם אנחנו רוצים אותו אמנותי, צבעוני ושופע יצירות, או אולי שיהיה בסגנון רטרו, עם רהיטים שמתאימים לאותה התקופה? בין האפשרויות הרבות, נמצאת גם אפשרות עיצוב בית דתי, שתכלול בתוכה מגוון רהיטים ופריטים המזוהים עם הדת והמסורת היהודית.

סלון ביתי

עיצוב בית דתי – איך?

כשבוחרים עיצוב בית דתי, יש להקפיד לסגנן אותו עם הפריטים שהם סמל עבורנו, היהודים. חלק מהפריטים יהיו שימושיים גם ליום יום, אך חלק בלתי נפרד מהעיצוב הוא לקחת את הפריטים האלו, ולהשתמש בהם גם בתור אביזרי נוי.

למשל, עיצוב בית דתי עשוי לכלול בתוכו הצבת מנורה עם שבעה קנים, חנוכיות, שלטי "תפילת הבית" מעוצבים, ועוד.

עיצוב בית דתי יכול לבוא גם לידי ביטוי דרך שימוש באבן ירושלמית בבניית הבית, הצבת נברשות גדולות כתאורה מרכזית בבית, וכן דרך ריהוט.

עיצוב בית דתי – ריהוט

כמובן שכחלק מעיצוב בית דתי, נציב רהיטים המתאימים לאווירה והאנרגיה שנרצה לשמר בבית. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רהיטים שיתאימו לאווירה זו, ביניהם מיטות יהודיות מעוצבות. כחלק ממגוון המיטות היהודיות, אנחנו מציעים מיטות העשויות מחומרים איכותיים ביותר. מיטות אלו ניתנות לעיצוב האישי שלכם, הן מבחינת צבע והן מבחינת גודל.

ספריות קודש בבית

דבר שיוסיף המון לאווירה שניצור דרך עיצוב בית דתי, הוא ספריות קודש. אנחנו בחברת בול עץ אוהבים ומחוברים מאוד למסורת היהודית. בהתאם לכך, דאגנו לייצר עבורכם ספריות קודש מעוצבות ומוקפדות, על פי המסורת. באתר שלנו תוכלו לבחור מבין סוגי ספריות הקודש.

בעת ייצור מגוון ספריות הקודש שלנו, הקפדנו על מספר דברים מרכזיים:

*כל ספריות הקודש מכילות זכוכית יפה, חזקה ובעיקר – עמידה.
*המדפים שבספריות הקודש שלנו הם מרווחים ומעוצבים.
*ספריות הקודש עשויות מחומרים איכותיים ביותר, והן עמידות נגד שריטות ומיועדות לשמור על עצמן למשך שנים.

דוגמאות לספריות קודש בבית

באתר שלנו תוכלו למצוא את ספריית ארון קודש מדגם אליהו, למשל, ולה 6 דלתות. תוכלו לעצב באופן אישי את מידות הספרייה וכן את צבעיה. מחיר ספריית ארון קודש מדגם אליהו הינו 3,240 ש"ח.

דגם נוסף נהדר הוא דגם ירושלים האלגנטי, המעוטר בקרניז עליון המעטר אותו ומקנה לו את המראה המסורתי. גם בדגם זה תוכלו לבחור את המידות והצבעים, ועלותו הינה 2,999 ש"ח.

בול עץ – קצת עלינו

אנחנו חברה המייצרת את כלל רהיטיה מחומרים איכותיים, ומבטיחים לכם מחירים נהדרים ותמורה מצוינת. קיבלתם אישור הזמנה? אנחנו בדרך אליכם, ומתחייבים להגיע אליכם תוך מקסימום 14 ימי עסקים, עם הרהיטים שרכשתם, במידות ובצבעים שבחרתם.

אנחנו מזמינים אתכם לבקר באתר שלנו, להתרשמות כללית וכמובן לרכישת ספריות קודש. אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה או התייעצות, באתר, בפייסבוק וכמובן במספר הטלפון שלנו – 072-371-8610. נתראה בקרוב!

אולי תאהבו גם את

עציץ מבטון
דוגמאות של אקססוריז מבטון

אקססוריז מבטון זוכים להצלחה כי הם מתאימים לחלל הפנים ומסוגלים לשדרג אותו מיידית. אבל איפה רואים דוגמאות ולמה שווה להשקיע זמן בהשראה? הנה כל התשובות

קראו עוד »