חיפוש

פרופורציה חדשה – איפה אפשר להזמין חזיות עם היקף נמוך וקאפ גבוהה?

נשים רבות מדווחות כי הן חוו תסכול גבוה לאחר שחיפשו חזיות שמתאימות למבנה הגוף שלהן. תרחיש זה הגיע לאוזנינו לאחרונה והחלטנו לצאת ולבדוק בכל פעם את החנויות שבהן ניתן למצוא חזיות מסוגים שונים. במדריכים הקודמים הצגנו בפניכן את החנויות שבהן תמצאו חזיות למידות גדולות.

הפעם, יצאנו לבדוק איפה אפשר להזמין חזיות עם מאפיינים שלא ניתן למצוא בכל חנות. מדובר כמובן בחזיות עם היקף נמוך וקאפ גבוה. הישארו אתנו ותגלו איפה ואיך תוכלו להזמין אותן.

 

כך תוכלו למצוא את החזיות הללו

בירור שערכנו בנושא העלה כי יש חנות אחת שמוכרת את החזיות המיוחדות הללו. מדובר בחנות של ג'ק קובה שמאפשרת לנשים רבות לבצע הזמנה ב – 2 דרכים:

  1. באמצעות רכישה מקוונת (מאתר האינטרנט של החברה)
  2. באמצעות רכישה פיזית באחת מהחנויות שפרוסות ברחבי הארץ

מי מכן שחיפשה אחר חזייה שעונה על הקריטריונים שצוינו לעיל, יכולה להיות בטוחה בכך שהחיפוש תם. שכן, יש מבחר גדול של חזיות מסוג זה שנמצאות על גבי המדפים.

חזיות

תכירו את הדגם ה – 1 שיחכה לכן על המדף: חזיית מינימייזר ג'ס

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בחזיות עם היקף נמוך וקאפ גבוה מבלי להציג את אחת מחזיות המינימייזר של ג'ק קובה. מדובר בחזייה שהיא לא רק תומכת, אלא גם יפיפייה. תוכלו למצוא אותה בצבע ורוד רומנטי. מלבד הסוגרים התואמים למבנה הגוף שלכן, אתן תוכלו גם ליהנות מחזה בעל מראה קטן יותר, חלק וסימטרי.

 

תכירו את הדגם ה – 2 שיחכה לכן על המדף: חזיית מינימייזר סרינה

מי שרוצות חזייה תומכת ונוחה שניתן ללבוש ביום – יום, צריכות להכיר את חזיית המינימייזר סרינה. זו מורכבת מבד עדין שהותאם במיוחד לנשים עם חזה גדול. הקאפים של החזייה בכיסוי מלא מביאים למראה סימטרי וטבעי. תוכלו למצוא את החזייה בהיקפים של 70, 75, 80 ויותר. נציין כי הקאפים של חזייה זו נעים בין מידות C ל – I, כך שכל אחת יכולה למצוא את החזייה המתאימה לה ביותר.

חזיית סרינה מינימייזר

לא על הפרופורציה לבדה – יש לשים לב גם לאיכות

אנו סבורים כי כל אחת מהקוראות שלנו מכירה בחשיבות הגבוהה שנוגעת ללבישת חזייה שמעניקה פרופורציה לגוף, אבל זה לא העניין היחידי. שכן, בעת רכישה של חזייה, יש לשים לב גם לאיכות הבד והתפרים. ההמלצה שלנו היא לבצע רכישה בחנות מומלצת ואיכותית בלבד (כמו זו שהוצעה לעיל). כך יתאפשר לכן ליהנות מפרופורציה, נוחות ונראות.

 

השורה התחתונה – תבחרו את הדגם המתאים לכן

עכשיו אתן מכירות את האתר שיאפשר לכן להזמין חזיות שיישבו עליכן בול ויעניקו פרופורציה לגוף. כך שבשלב זה נותר לנו רק לאחל לכן שתבצעו רכישה חכמה ותיהנו מנוחות מקסימלית.

כוס גבוהה

אולי תאהבו גם את