חיפוש

קוסם מומלץ לאירועים גדולים?

בשנים האחרונות הזמנת קוסם לחגיגות ואירועים הפכה לדבר פופולרי. מופע קסמים טוב יכול להפתיע כל אחד ולהשאיר אותנו עם זיכרון טוב למשך הרבה זמן. אז על מה צריך לחשוב כשרוצים להזמין קוסם?

 

איך לבחור את הקוסם הנכון?

מבחר הקוסמים ומפעילי ימי ההולדת כיום הוא ענק וקשה לעקוב אחרי מי טוב ומי לא. בגלל שאנחנו לא רוצים ליפול בפח הדבר הראשון שנחפש אחריו הוא המלצות. המלצות יכולות להיות בצורה ישירה או עקיפה, מפה לאוזן, מחברים ששמעו על אירוע מוצלח או חברים שהזמינו וניסו. אם אתם אלו שמביאים את הבשורה כדאי להזמין קוסמים שיש עליהם המלצות רבות באינטרנט, כמו למשל לול הקוסם הדגול.

 

לאילו אירועים מומלץ להזמין קוסם?

אמנם, רוב הופעות הקוסמים נעשות בימי הולדת וחגיגות של אירועים גדולים במטרה לשמח את המשתתפים ולהשאיר את הקהל בתחושה טובה. אך למעשה, השמיים הם הגבול. אפשר להזמין קוסם לכל אירוע שתרצו, קוסמים שונים מתאימים את המופע לאירוע המבוקש ולקהל שנמצא בו, כך, הקוסם יפתיע ילדים אך גם נערים ומבוגרים.

 

מיהו קהל היעד?

זהו פרמטר מרכזי בבחירת הקוסם. עבור ילדים בגילאי 3-5 נרצה קוסם שמבצע קסמים פשוטים כיוון שמוח הילד יתקשה לקלוט פעלולים מסובכים, או כאלה הנמשכים יותר מכמה דקות. עבור נערים, מתבגרים וקהל מבוגר נרצה קוסם מנוסה יותר, שיכול לבצע טריקים ותעתועי עיניים ולהתאים את המופע להתלהבות הקהל. כדאי לבדוק אם הקוסם שלנו הוא מפעיל מכיוון שבעוד שקוסם מבצע תעתועי עיניים, קוסמים-מפעילים יכולים לייצר אינטראקציה בעזרת תעתועים ולהלהיט קהל מבוגר יותר.

 

תיאום ציפיות

חשוב לבצע תיאום ציפיות לקראת ההופעה כדי למנוע התאכזבות במועד האירוע. מה אתם אוהבים יותר ומה פחות? אילו דברים לדעתכם הקהל שמגיע לאירוע יעדיף לראות? נסו גם להבין מה חשוב לכם שיקרה בהופעה, האם העדיפות היא לקסמים שירגשו וילהיבו את הקהל או שידור של תחושת חמימות ויחס אישי לצופים? אפשר גם לבקש ללכת ולצפות בהופעה של הקוסם באירוע דומה, כך תוכלו להיות שלמים עם הבחירה שלכם.

 

עלויות ההופעה

בממוצע, הופעות קוסמים מתחילות במחיר של 1700 ₪ אך המחיר יכול להשתנות בהתאם לניסיון שיש לקוסם, כמה ידוע הוא, ותק במקצוע ומה הוא מציג בהופעה. הכוונה היא שאותו הקוסם יכול להציע עצמו במחירים שונים כיוון שבמופע הוא מציע הפעלות שונות כמו כיפוף בלונים, טקס הבאת עוגה, תפאורה ורקע וכדומה. כל אלו, ישנו את המחיר הסופי של האירוע.

לכן, אם מצאתם קוסם בו אתם מעוניינים אפשר לשאול אילו פעילויות הוא מציע ובאיזה מחיר. בנוסף, כדאי לשים לב מתי האירוע מתקיים כיוון שהופעות בסוף השבוע נוטות להיות יקרות יותר מאלו שבאמצע השבוע. טיפ: מומלץ להזמין קוסם מאזור שקרוב למיקום האירוע וכך לחסוך בהוצאות הנסיעה, שסביר להניח יתווספו לחשבונכם.

קוֹסֵם

אולי תאהבו גם את

מנטליסט עד הבית
סוגים שונים של מופעי מנטליזם

ברוכים הבאים לעולם הכובש של תכניות המנטליזם, שבו המציאות מיטשטשת באשליה וגבולות המוח האנושי נדחקים לגבולותיהם. במאמר זה, נחקור את הסוגים השונים של מופעי מנטליזם

קראו עוד »