חיפוש

אתם רוצים לקנות מטבח חדש? אלו השאלות שחשוב לשאול

המטבח הביתי משמש כל אחד מאתנו להיבטים שונים. יש מי שמעדיפים לבשל בו, בעוד אחרים מעדיפים להזמין אוכל מבחוץ. יש מי שמעצבים את המטבח למטרות אירוח, בזמן שאחרים יבחרו לארח בסלון. מדריך זה עולה לאתר כדי לסייע לכם ברכישה חכמה של מטבח חדש. הישארו כאן ותגלו מהן השאלות שיובילו אתכם לרכישה שתתאים לצרכים שלכם.

 

שאלה ראשונה – מהו סגנון העיצוב החביב עליכם?

אל תקפצו לבחור את המטבח הראשון שראיתם בקטלוג של חברה מוכרת. שכן, יש היצע רחב של סגנונות ואתם עשויים לגלות בשלב מאוחר מידי שבחרתם בסגנון שלא מתאים לכם מסיבה כזו או אחרת. מדובר בתרחיש נפוץ שראוי להימנע ממנו. החלטנו לפתוח את המדריך בעובדה זו, כדי להפחית את הסיכוי להתרחשותו. זו העת להכיר בסוגי המטבחים הנפוצים ביותר, כדי שתוכלו לבדוק את חומרי הגלם שלהם, הגוונים הדומיננטיים וסגנון העיצוב הכולל:

  • מטבח קלאסי
  • מטבח לבן
  • מטבח יוקרתי
  • מטבח פרובנס
  • מטבח כפרי ועוד

נמליץ לעבור לשאלה השנייה רק לאחר שתמצאו את התשובה המתאימה לכם כאן.

סגנון עיצוב מטבח

שאלה שנייה – אילו משטחי עבודה תרצו להתקין במטבח?

כידוע, יש כל מיני סוגים של שיש שמשמשים כמשטחי עבודה במטבחים. יש מי שנוטים לבחור בשיש בעקבות העיצוב שלו בלבד. חשוב לציין שזוהי בחירה שגויה. שכן, יש פרמטר נוסף שצריך לקחת בחשבון בעת רכישת משטחי עבודה. מדובר באיכות חומר הגלם.

אתם צפויים לגלות שיש מטבחים שהותקנו בהם משטחי עבודה פשוטים למדי שהתגלו כסופחי נוזלים (כך שנוצרו כתמים על גבי השיש) או אחרים שהותירו סימנים לאחר מגע קל עם כוס משקה חם. כעת ברור לכם שתצטרכו לבדוק מראש את האיכות והעיצוב, כדי שתוכלו לבצע בחירה מדויקת.

 

שאלה שלישית – מהו הגודל של המטבח הקיים?

זכרו לבצע מדידות של המטבח הקיים. שכן, רכישה של מטבח חייבת להתרחש תוך מסירת מידות מדויקות. הטעות הכי קטנה עשויה להוביל לאי התקנה של המטבח. שכן, הוא עלול שלא להיכנס בנישה הקיימת. נמליץ בהזדמנות זו למדוד גם את מוצרי החשמל שברשותכם, כדי שאלה יוכלו להשתלב בתוך המטבח בהתאמה מקסימלית.

 

שאלה רביעית – האם יש לכם שם של חברת מטבחים מומלצת?

כידוע, רכישה של מטבח מחייבת פניה לחברת מטבחים מומלצת. עליכם לערוך בירור מעמיק בנושא, אם אין ברשותכם שם של חברה שנחשבת לשם דבר בתחום. שכן, זו תשאל את השאלות החשובות שהוצגו לעיל ותמתין בסבלנות עד לקבלת תשובות מלאות ורלוונטיות.

 

מילים אחרונות לסיום

רכישה של מטבח חדש מצריכה מענה על 4 השאלות שהוצגו במדריך זה. כעת אתם יודעים מה עליכם לשאול ולמה חשוב לעשות זאת בשלבים מוקדמים של ההליך. נאחל בשלב זה שתבצעו את הבחירה הנכונה שתשמש אתכם על הצד הטוב ביותר לאורך שנים.

תוכנית עיצוב פנים למטבח

אולי תאהבו גם את

לאטום גגות
למה חשוב לאטום גגות?

לאחרונה אנו שומעים על מקרים מצערים רבים שאירעו למי שלא הכירו בחשיבות של איטום גגות. יכול להיות שגם אתם נחשפתם לתוצאות של המקרים הללו שעלו

קראו עוד »
הֲגָנָה
מה הוא צו הגנה?

אלימות במשפחה היא נושא חמור, ולצערנו בישראל קיימים מקרים רבים ומצערים של אלימות במשפחה, הן כלפי בנות הזוג והן כלפי חברי משפחה אחרים. למרבה המזל,

קראו עוד »