חיפוש

מדריך בחירת שטיחים לבתים קטנים

 בתים קטנים הם בתים שהחללים שלהם עמוסים או שהמידות שלהם קטנות יותר מהסטנדרט. למרות זאת, גם לבתים קטנים יש פתרונות כאשר רוצים להגדיל את החלל ולעצב אותו באלמנטים שונים. המאמר יפרט איך בוחרים שטיחים לבתים קטנים.

 

גם לבית הקטן שלכם מגיע

כשרוצים לעצב בית קטן צריך לתכנן בתשומת לב את העיצוב שלו מבחינת ריהוט ואלמנטים אחרים, הצבעים שלהם והמידות. למשל, בחירת ריהוט או שטיחים בצבעים בהירים יכול לרווח את החלל על מנת שייראה גדול. בנוסף, על מנת לרכוש שטיח חדש לבית קטן צריך לערוך מדידות בחדר המיועד.

לא ניתן לבחור את השטיח המתאים מבלי למדוד מאחר וגם לשטיחים קטנים יש מידות שונות. צריכה להיות התאמה בין מידות השטיח למידות החדר. תוכלו לבחור בשטיח שיכסה את כל החלל בחדר או להשאיר מרווחים בהתאם לסגנון העדיף עליכם. למידע נוסף הקליקו https://www.carpetim.co.il.

 

איך ייראה השטיח בבית קטן?

מעבר ללקיחת מידות מומלץ לנסות באמצעות פריסה של סדין על הרצפה ולראות איך השטיח ייראה בחדר במיקום הספציפי המיועד לו. בנוסף, אפשר לנסות צורות שונות של בדים כי יתכן ששטיח עגול במרכז החדר יפתח יותר את החלל מאשר שטיח מרובע ומלבני. אם העדיפות היא לשטיח המכסה את כל החלל, יש לקחת בחשבון שישנה אפשרות לגלגל אותו או להוציא אותו מהחדר על מנת לבצע ניקיון בבית ולכן המידות הן הדבר החשוב ביותר.

 

לבחור שטיח בסטייל

בין אם רוכשים שטיח גדול ובין אם שטיח קטן, צריך לבחור בשטיח איכותי מחומרי גלם שקל לנקות אותם, שטיח שקל להרים ועיצוב שיחייה את הבית. גם בתים קטנים ניתן לעצב בסגנון מודרני או כפרי ולכן השטיח צריך להתאים לסגנון עיצוב הבית. אם למשל בחרתם בעיצוב מודרני, שטיח בהיר בצבע אחיד עם קו פשוט ונקי יתאים לסגנון זה.

שטיח בצבעים פסטליים או טקסטורות שונות יתאים יותר לסגנון הכפרי. כיום ישנם גם שטיחים שזורקים עליהם שליכטות של צבע כאשר שחור, לבן ואפור מתאימים לעיצוב מודרני וחום, אדום או כתום מתאימים לעיצוב הכפרי. הבחירה צריכה להיות בהתאם לצבעים השולטים בבית.

 

בית קטן – פחות עומס

את הבתים הקטנים מרהטים כך שלא ייראו עמוסים מדי. זה נוגע לריהוט, לצבע, לחומרי הגלם ולסגנון העיצוב. זאת אומרת שאין להעמיס ריהוט צפוף אחד למשנהו ולא להעמיס בצבעים. יותר מדי צבעים יפגמו בעיקר והבית ייראה עוד יותר קטן. לפיכך, ההמלצה שלנו היא לבחור ב-2 צבעים שיובילו את הטון. אופציה נוספת היא לבחור בצבעים בהירים לקירות, ריהוט בהיר בגוונים כמו שמנת ואפור בהיר ולשבור את הבהירות עם שטיח כהה יותר בגוון.

לסיכום, בחירת שטיח לבית קטן אינה עניין של מה בכך ותלויה בטאץ' שלכם ובאלמנטים הדקורטיביים שתכניסו לבית.

שטיחים לבית

אולי תאהבו גם את

חלון עם עציצים
איך להוסיף חלון לדירה

רובם המוחלט של תהליכי הבניה, וכן תהליכי שיפוץ רבים, עושים שימוש בתהליך הנקרא ניסור בטון. תהליך זה נועד, כשמו, לבצע חיתוכים שונים בבטון המשמש ליציקות,

קראו עוד »