חיפוש

4 טריקים לסטודנטים שיקלו לכם על התואר

סטודנטים רבים חווים תסכול במהלך לימודי התואר. מדובר בעובדה שידועה לרבים מהם, אך לא כולם יודעים איך להתמודד עם הקושי ולהביא להקלה. אנחנו יצאנו לבדוק ממה הקושי נובע והחלטנו כי עלינו להציג בפני כל דורש את הטריקים שיקלו ויאפשרו ללמוד בקלות. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מהם 4 הטריקים שישנו לכם את הלמידה ויקלו עליכם באופן משמעותי.

 

הטריק ה – 1: תיקחו אתכם את המחשב ותפתחו את המקלט

הטריק הראשון שאתם צריכים להכיר נוגע למחשב שלכם. אם אתם יושבים בכיתה ומרגישים שהמרצה מדבר מהר מידי ואתם מאבדים אותו בשלב מסוים, תדעו שאתם לא לבד. כן, סטודנטים רבים חווים קושי שכזה והם מוצאים את עצמם נודדים למחשבות.

שכן, ברגע שאנו מאבדים קשב, זה קל לבהות בקיר או בלוח ולהתחיל לתכנן את סדר היום שלנו ליום שאחרי. אנחנו כאן כדי להקל עליכם. לכן, אנו מציעים לכם לקחת את המחשב לכל שיעור ולהקליט את השיעורים שבהם אתם נוטים לאבד את הקשב. כך תוכלו תמיד לחזור אחורה עם אוזניות ולהשלים את החומר שלא שמעתם בזמן.

טריקים לתלמידים

הטריק ה – 2: תלמדו איך לקרוא מהר

אי אפשר להיות סטודנט מבלי להכיר את הדרך לקריאה מהירה. יש מדריכים מעמיקים שמסבירים מ – א' ועד ת' איך לקרוא מהר ובקלות. אנחנו נאמר לכם בקצרה כי יש כל מיני שיטות לקריאה מהירה. מרביתן כוללות את השלבים הבאים:

  1. הנחת האצבע על המילה הראשונה ממנה צריך להתחיל בקריאה
  2. העברת האצבע אל המילים האחרות תוך קריאת המילים בשקט
  3. המשיכו לקרוא כך עד סיום הטקסט

מדובר בטריק שיגרום לכם לקרוא הרבה יותר מהר מבדרך כלל, במיוחד אם תתרגלו אותו לאורך זמן.

 

הטריק ה – 3: תדגישו פרטים חשובים באמצעות מרקר

זה לא משנה על מה אתם כותבים. בין אם אתם כותבים במחברת ובין אם אתם משתמשים במחשב, עליכם להדגיש נושאים חשובים באמצעות מרקר. אם אתם משתמשים ב – WORD, תוכלו לבחור אם לצבוע את המילים בצבע בולט או להדגיש אותם באופן בולט עוד יותר. חשוב שתעשו כך, כדי שהמידע יוצג בפניכם בקלות לפני הבחינה.

טריקים לתלמידים

הטריק ה – 4: תשמרו שוקולד בתא מוסתר בתיק

ברוכים הבאים אל הטריק הטוב ביותר ששירת אותנו לאורך 5 שנות התואר. מדובר בהנחת שוקולדים קטנים בתוך תא מוסתר בתיק של הלימודים. אתם בטח שואלים את עצמכם – למה שוקולד? ולמה תא מוסתר? ובכן, צריך שוקולד למקרים שבהם הסוכר יורד ואתם מרגישים עייפים. ההצעה להניח אותו בתא מוסתר נובעת מתוך הרצון להשאיר אותו שם אך ורק למקרי חירום.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהכיר לכם את 4 הטריקים לסטודנטים שיקלו על התואר. אנו מאחלים לכם שתיישמו את הטריקים הללו בקלות ותגלו שהלימודים הופכים להיות הרבה יותר קלים.

טריקים לתלמידים

אולי תאהבו גם את

לאטום גגות
למה חשוב לאטום גגות?

לאחרונה אנו שומעים על מקרים מצערים רבים שאירעו למי שלא הכירו בחשיבות של איטום גגות. יכול להיות שגם אתם נחשפתם לתוצאות של המקרים הללו שעלו

קראו עוד »
הֲגָנָה
מה הוא צו הגנה?

אלימות במשפחה היא נושא חמור, ולצערנו בישראל קיימים מקרים רבים ומצערים של אלימות במשפחה, הן כלפי בנות הזוג והן כלפי חברי משפחה אחרים. למרבה המזל,

קראו עוד »