חיפוש

שלושה טיפים לגידול תינוקות

כולנו רוצים לגדל ילדים מאושרים, בריאים ובטוחים, אך לא תמיד יש לנו את הידע ואת הניסיון הדרוש כדי לעשות את זה נכון. בדיוק בשביל זה נולד יאא בייבי, בלוג התינוקות המעולה שלנו שבו תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לכם כדי לגדל תינוקות מאושרים ובריאים. במאמר זה נסקור שלושה טיפים מוצלחים במיוחד מתוך המגוון הגדול שנמצא באתר שלנו.

 

יאא בייבי

בלוג תינוקות שלנו נולד מתוך צורך לאפשר לכם, ההורים הטריים, לקבל מידע מיטבי בנושאים כגון בריאות, חינוך, הורות, בטיחות, צעצועים התפתחותיים, ביגוד והנעלה לתינוקות וילדים, על מנת שתוכלו לגדל את ילדיכם מתוך ידע והבנה מה הדברים הבסיסיים שלהם הם זקוקים, ומה אתם, כהורים עייפים וטרודים, יכולים לעשות כדי להקל על עצמכם.

 

שלושה טיפים לגידול תינוקות

לגידול תינוקות וילדים אין נוסחת קסם וילדים רכים אינם נולדים עם הוראות הפעלה, אבל הנסיון הרב שנצבר על ידי הורים אחרים שהיו טריים כמוכם רק לפני זמן קצר מאד מקל על החשש והחרדה שלנו כהורים צעירים. להלן שלושה טיפים מעולים שבחרנו עבורכם מתוך שפע המאמרים שבבלוג שלנו בנושא גידול תינוקות:

הנקה

הנקה מוצלחת הינה נוחה גם לאם וגם לתינוק. זמן ההנקה הוא הזמן שלך עם תינוקך, זמן שבו אתם מתחברים ויוצרים קשר לכל החיים. לכן הקפידי ככל האפשר על מקום שקט, רגוע, בעל תאורה נעימה ולא חשוכה או בהירה מדי לעיני התינוק העדינות, באיזור שבו נוח לך לשבת ולתינוק נוח לינוק.

 

צעצועי תינוקות

החל מגיל חמישה חודשים רוב התינוקות מתחילים לישון לילה שלם המאפשר להם לחקור את העולם בעירנות במשך היום, הם מנסים להתיישב ולהתרומם על ידיהם כדי להשקיף על העולם טוב יותר ולחקור אותו. בגיל הזה מומלץ להגיש להם צעצועים שיגרו את הסקרנות שלהם בצבע, צורה וצליל. לא מומלץ למנוע מן התינוק להגיש את הצעצוע לפיו כיוון שכך הוא חוקר את העולםבאמצעות הפה תחילה ובגיל מבוגר יותר באמצעות האצבעות. לכן בחרו בצעצוע רך הניתן ללעיסה ומציצה המותאם לגיל זה.

 

נעלי צעד ראשון

נעלי צעד ראשון מיועדות להגן על כפות הרגליים הצעירות בזמן שהתינוק המתרוצץ חוקר את העולם שבחוץ. כאשר אנו ניגשים לבחור נעל לתינוק חשוב שהיא תהיה מתוצרת טובה המעניקה תמיכה טובה לכף הרגל ובמידה המדוייקת כדי לאפשר לילד תנועה מלאה ללא הפרעה. תנו לילד למדוד את הנעליים בחנות ובדקו שנוח לו, כך תהיו בטוחים שזו הנעל המתאימה לו.

 

לסיכום

הבלוג ׳יאא בייבי׳ נולד כדי להעניק לכם, ההורים הטריים, חוויה של ידע והתמצאות בנושאים החשובים ביותר. באתר שלנו תוכלו למצוא מאמרים רבים העוסקים בהורות, חינוך, בריאות, בטיחות, צעצועים התפתחותיים וביגוד לתינוק ולילד, כדי להתעדכן בכל הטיפים וההמלצות של הורים כמוכם.

משפחה

 

אולי תאהבו גם את

אורטופד
3 סימנים שכדאי לבקר אורתופד

אורתופדיה היא תחום הרפואה העוסק בעצמות, בשרירים ובמפרקי הגוף. זהו למעשה תחום הרפואה השומר על יכולת התנועה של גופנו. האורתופדיה מטפלת בין השאר בכאבים שונים

קראו עוד »