חיפוש

תאילנד היא לא רק איים

חופים מהיפים ביותר בעולם, ברכות טבעיות ותצורות סלע מרהיבות, נופים עוצרי נשימה, שמורות טבע עם מסלולי הליכה נעימים לצד צמחיה טרופית ובעלי

חיים יפהפיים, שייט קיאקים, שווקים תוססים ואווירה נפלאה של חופש חסר גבולות – בקראבי הקסומה תוכלו להנות מכל זאת ועוד.

לא מדובר בהפתעה אם נציין כי תאילנד היא אחד היעדים הפופולאריים ביותר עבור מי שמחפש חופשה על איים אקזוטיים או ערים שוקקות חיים, במחירים נוחים במיוחד עם אווירה צעירה ואוכל מעולה. למעשה, תאילנד כה מגוונת כך שתוכלו לתכנן בה כל סוג של חופשה אשר עולה בדעתכם והיא מתאימה לטיול בכל הרכב שהוא לרבות נופש משפחתי הכולל ילדים קטנים.

 

יעד חדש ומרענן

כשמדברים על תאילנד, מדברים בבדרך כלל על איים בתאילנד. יחד עם זאת, במידה ותרצו לחוות את תאילנד, אחד המקומות אותם מומלץ בחום שלא לפספס הוא קראבי, שהרי בקראבי תאילנד האמיתית מרימה את ראשה היפהפה והיא קסומה ונפלאה יותר משהייתם מדמיינים אלמלא ביקרתם באזור המיוחד הזה.

אם נדייק, קראבי איננה עיר או אי, אלא למעשה שמו של מחוז שלם הנמצא בחופיה המערביים של ממלכת סיאם ונחשב לאחד האזורים היפים ביותר במדינה, אשר העיירה "או נאנג" היא המתוירת, היפה והנעימה ביותר בו.

באו נאנג תהנו ממסעדות מצוינות, חנויות רבות ושפע של מקומות לינה בכל דרגת אירוח ובטווח מחירים רחב, אך מה שמיוחד ביותר בעיירה הוא הנוף המרהיב הנשקף מהחופים ומנקודות התצפית… יש שיגידו כי השקיעות המקומיות הן היפות ביותר שראו.

אך לא רק שקיעות, בקראבי יש שפע של חופים מדהימים בהם תצורות סלע ייחודיות מרהיבות, צוקים משוננים וצמחיה טרופית ייחודית במינה המקנה תחושה אותנטית ופחות תיירותית לעומת המחוזות השכנים. בסך הכל ישנם במחוז קראבי כ-150 איים קסומים, על חלקם לא שמעתם מעולם וחלקם אהובים ביותר על התיירים. בין היתר – ריילי ביץ' המושלם והאי הפופולארי קופיפי אשר נחשב לאחד המקומות המתויירים ביותר בתאילנד.

 

איך מגיעים?

על מנת להגיע למחוז קראבי יש כמה אפשרויות בהתאם להעדפתכם, שיקולי תקציב ואילוצים נוספים:

  • אוטובוס מפוקט או סוראט תאני
  • מעבורת מקופיפי או קו לנטה (משך ההפלגה נע בין שעה וחצי לשלוש וחצי שעות)
  • טיסה מבנגקוק או קוסמוי

 

מה עושים?

ריילי ביץ' – אחד החופים היפים ביותר בתאילנד, אם לא ה!. זהו המקום המושלם לחזות בו בשקיעה מרהיבה לצד היקרים לכם או להנות בו מטיפוס צוקים אתגרי. מי שמחפש מקום להתבודד בו יהנה גם כן, רק דבר אחד צריך לקחת בחשבון – הגישה לחוף היא רק באמצעות סירה.

קו לנטה – אי שבעבר היה מוכר רק לתרמילאים ובשנים האחרונות הופך לפופולארי יותר גם בקרב מי שמחפש לנפוש או להתבודד באווירה שקטה ורגועה, בלי מסיבות עד אור הבוקר.

או נאנג – מקום מצוין עבור חובבי צלילה ושנירקול או מי שמעוניין לצאת לטיולים מאורגנים כמו שייט בין האיים או שייט קיאקים. בנוסף, באו נאנג ישנם ריזורטים מפנקים המתאימים עבור משפחות וקבוצות גדולות.

קאו פאנום בנצ'ה – פארק לאומי הנמצא בתוך יער הגשם שבהרי פאנום בנצ'ה, בו תוכלו להנות ממגוון מסלולי הליכה בדרגות קושי שונות, מפלים מרהיבים עם מים צלולים, מערת נטיפים יפהפיה ונחלים קרירים.

 

פיל

אולי תאהבו גם את