חיפוש

מדביר מהיר – הכל על חברת ההדברות הזריזה

כולנו מכירים את זה, אנחנו פותחים את החלונות כדי ליהנות מהבריזה הנעימה בערב, מדליקים את הטלויזיה ופתאום צללית חשודה חולפת בזוית העין שלנו ומקפיצה אותנו, ג'וק גדול התעופף מן החלון ונחת היישר בסלון הבית שלנו ומיד מתחילה מהומה. אז כדי שגם אתם תוכלו לפתוח חלון בנחת בלי לחשוש מחדירת מזיקים בלתי רצויים חשוב שתקחו חברת הדברה יעילה ומהירה לקיץ נקי מחרקים. 

 

הצילו! יש לי ג'וק בסלון!

כמה שהם אוהבים להפתיע אותנו דווקא ברגע הכי לא נכון. הג'וקים יכולים לעופף עד לגובה רב ולעיתים חודרים דרך תריסי הבית בקומה הרביעית. ואם הקומות גבוהות יותר, הם בקלות יכולים להכנס דרך מערכת הביוב או מרווחים בקיר.

ג'וקים אוהבים אותנו כי אנחנו משאירים אחרינו שפע של מזון טעים, ואנחנו לא אוהבים אותם כי הם מגעילים אותנו וגם עלולים לפגוע בנו תברואתית. מה לעשות? להזמין כבר עכשיו חברת הדברות זריזה שתנקה לנו את סביבת הבית מחרקים מעופפים. לפרטים נוספים הכנסו אל קוברה הדברות – אלופים בהדברת מזיקים.

מדביר מהיר

הכל על חברת ההדברות הזריזה

קוברה הדברות הינה חברת הדברות מקצועית ואמינה אשר תטפל לכם בבעיית המזיקים מבלי לוותר על איכות. ברשות החברה כל האישורים וההסמכות הנדרשות מהמשרד להגנת הסביבה, שנים של נסיון ומקצועיות רבה. נציג מטעם החברה יגיע במהירות למקום מגוריכם, ימפה את כל הדרכים שדרכו המזיק מצליח למצוא את דרכו אליכם, ידביר את מקומות הקינון העיקריים שלו ויציע לכם פתרונות כיצד לשמור את המזיק מחוץ לבית ולא בסלון שלכם.

מדביר מהיר

סוגי המזיקים שבהם חברת קוברה מטפלת

קוברה מטפלת בסוגים רבים מאד של מזיקים. במידה ויש לכם מזיק האופייני לאקלים ולאיזור המגורים שלכם, דברו איתנו כדי שנוכל להערך בהתאם:

  • תיקנים ( ג'וקים ) – הג'וקים החומים הגדולים שתמיד מפתיעים אתכם וגורמים לכם לצווח.
  • עכברים וחולדות – עכבר השדה הוא זעיר וחמוד למראה אך גורם נזק למזון, החולדה גדולה ממנו ועלולה לנשוך ( אגב, עכברוש הינו חולדה ).
  • פרעושים – פרעושים הינם זעירים, כארבע מ"מ בסך הכל, אך עקיצתם כואבת וגורמת לאודם וגירוי.
  • קרציות – הקרציה נטפלת לגופו של האדם או בעל חיים ומוצצת את דמו, היא עלולה להעביר מחלות קשות כגון אלריכיה לחיות וקדחת המערות לאדם.
  • פשפשים- פשפש המיטה עלול להיות מטריד ביותר אם לא מטפלים בו.
  • נמלים – הנמלה אמנם אינה מזיקה אך אנחנו לא הזמנו אותה להכנס למטבח ושם אינו מקומה.
  • דבורים וצרעות – קן דבורים או קן צרעות במקום קרוב מדי לבית עלול להיות לא נעים למרות הדבש. אגב, צרעות אינן מייצרות דבש.

 

קוברה הדברות – מהירות ומקצועיות

קוברה הינה חברת הדברות יעילה, מהירה ומקצועית שתסייע לכם להפטר מכל מטריד ומזיק שמפריע ומסכן אתכם בצורה הטובה ביותר.

מדביר מהיר

אולי תאהבו גם את