חיפוש

כלים פיננסים שיכולים להועיל לך בזמנים קשים

זמנים קשים עוברים על כל אדם באשר הוא, בתקופות שונות בחיים. אם יש לכם קצת מזל, אז הזמנים הקשים שלכם מגיעים רק בעקבות בעיות פיננסיות ולא בגלל בריאות לקויה חס וחלילה, או צרה אחרת.

ואם כסף הוא הבעיה שלכם (בינינו, זו הבעיה של רוב האנשים), אז יש גם לזה פתרון שאולי לא ידעתם עליו.

 

הכסף שלכם משחק אתכם מחבואים

דמיינו שאתם משחקים מחבואים עם מישהו שאתם לא יודעים על קיומו. או שהוא יכול להסתתר בכל מקום בארץ. אין לכם סיכוי למצוא אותו, אלא אם תפעילו סוכנות בילוש. נכון?

אז כדאי לכם לדעת כי משרד האוצר בכבודו ובעצמו מודה כי לרוב אזרחי ישראל יש כספים "אבודים" המסתתרים בתוך כל מני חסכונות פנסיוניים, קופות גמל, ביטוחים וחשבונות בנק נשכחים, המסתכמים לכדי סכומי עתק בלתי נתפסים, אבל אזרחי המדינה בכלל לא יודעים על קיומם, או שלא יודעים איפה לחפש – גם אם הם נמצאים בתקופה כלכלית קשה במיוחד ולא יודעים איך לצאת ממנה.

בדיוק לשם כך, הקים לפני כמה שנים משרד האוצר את מנוע החיפוש שנקרא הר הכסף.

 

מנועי חיפוש של משרד האוצר

הר הכסף הוא אחד מבין מספר מנועי חיפוש של המדינה, שתפקידם לעזור לכם לאתר כספים נסתרים, הרשומים על שמכם ולממש אותם כרצונכם.

מנועי חיפוש נוספים הם :

  • הר הכסף 2
  • הר הביטוח
  • המסלקה הפנסיונית.

 

מנועי החיפוש הללו מכסים ביחד את רוב האפשרויות ומגלים לכם מידע חשוב כמו: באיזה בנק יש לכם חשבון לא פעיל, באיזו חברת ביטוח יש לכם כפל ביטוחים, איפה נמצאים כספי הפנסיה שלכם, האם יש כספים אבודים של קרובי משפחה שנפטרו והם מגיעים לכם ועוד.

 

האם כל אחד יכול למצוא את הכסף שלו?

הפעלת מנועי החיפוש הללו היא פשוטה למדי, אלא שהיא מספקת מידע חלקי, שכן לא כל מקומות המסתור של כספים בישראל גלויים עבור מנועי החיפוש הללו. בנוסף, יש לא מעט אנשים, שלא מסוגלים להפעיל מנועי חיפוש אינטרנטיים, כל שכן להבין את המידע המתקבל.

לבסוף, חיפוש דרך המנועים הללו אולי יניב לכם את שמות החברות והגופים המחזיקים את הכסף שלכם, אהל אתם תצטרכו לפנות אליהם בעצמכם, באופן אישי לכל אחד מהגופים, כדי לברר כמה כסף יש לכם שם ואיך ניתן לממש אותו.

 

בשורה התחתונה – יש פתרון

לסיכום, קיים הון עצום בקופות שונות אצל גופים פיננסיים מכל הסוגים, שאינו שייך להם אלא לכם וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לחפש ולדרוש אותו. אבל החיפוש דרך המנועים של משרד האוצר אינו אידיאלי בלשון המעטה ולכן מומלץ לבצע אותו בעזרת חברה מתמחה, או חברת ביטוח, שיש לה גישה מלאה לכל המידע, שיכולה לפנות אל הגופים הללו עבורכם ולבצע עבורכם הפקדה לחיסכון חדש, או לחשבון הבנק שלכם ולספק לכם הכנסה נוספת – קטנה או גדולה.

למידע נוסף על הר הכסף והביטוחים השונים, תוכלו למצוא באתר ארנפלד סוכנות ביטוח בע"מ.

כלים פיננסים שיכולים להועיל לך בזמנים קשים

אולי תאהבו גם את