חיפוש

עיר חרדית חדשה במרכז

בשנים הקרובות עתידה לקום במרכז הארץ עיר חרדית חדשה – דורות עילית. להלן כל הפרטים.

דורות עילית – בשורת המגורים החדשה

מצוקת הדיור החריפה במדינת ישראל לא פסחה גם על הציבור החרדי. למעשה, במדינת ישראל ישנן ערים מעטות אשר מיועדות לציבור החרדי, אשר ע"פ נתוני הלמ"ס עתיד לגדול בשנים הקרובות בעשרות אחוזים. כבר כיום האוכלוסייה החרדית מונה מאות אלפי בני אדם, אשר אין להם פתרונות דיור זמינים – זאת כאמור לאור המצב החמור של הקמת ערים בישראל ואי הפשרות קרקעות חקלאיות אשר ייעודן הוא לשם בנייה של מבני מגורים ועסקים. אולם, כעת יש בשורה של ממש והיא בדמות עיר חרדית חדשה אשר עתידה לקום בקרוב בשם דורות עילית, אשר ממוקמת במרכז הארץ – סמוך לערים פתח תקווה וכפר סבא, וסמוכה מאוד לעורקי תחבורה מרכזיים כדוגמת צומת מורשה. העיר החדשה אשר מקודמת כיום ביתר שאת ע"י משרדי הממשלה השונים כמו גם קק"ל ונציגי הממשלה, זאת מתוך הבנה כי מדובר בהכרח קיומי בעבור האוכלוסייה החרדית אשר צמאה למקום מגורים ראוי, במרכז מדינת ישראל אשר תאפשר איכות חיים כמו גם הגעה לצירי התנועה המרכזיים באופן קל ופשוט.

 

 

הפשרות קרקעות חקלאיות בדורות עילית – הזדמנות נדל"נית יוצאת דופן

מאז החל אישור הקמת העיר מדינת ישראל אישרה הפשרה של מאות דונמים של אדמות חקלאיות, כאשר ע"פ כל הגורמים האצת הפרויקט תתרחש על פני מאות דונמים אשר יאוכלסו בעתיד בעשרות אלפי תושבים. החברה אשר משווקת את הפרויקט הגרנדיוזי והמורכב הזה היא חברת אפיקים רוזנטלר אשר לה וותק של מעל ל 30 שנה בפרויקטים דומים, אותם היא ביצעה בהצלחה יתרה. ע"פ גורמים בחברה, מאז הופצה הבשורה ישנם מאות מתעניינים הן מהמגזר החרדי והן ממגזרים נוספים כמו גם משקיעי נדל"ן אשר מעוניינים לרכוש קרקעות חקלאיות אשר בעתיד ייבנו עליהן מאות יחידות דיור, מה שמהווה הזדמנות נדל"ן חסרת תקדים לרכישה של קרקע חקלאית במחיר אטרקטיבי ונוח אשר תשתמש בעתיד לבנייה של מבני מגורים, מבני קהילה ועוד.

 

דורות עילית – האצת התוכניות

כאמור, מאז הוחלט על הקמתה של העיר החדשה דורות עילית משרדי הממשלה השונים כמו גם גורמים מקצועיים מאיצים את התהליך, זאת לאור הביקוש האדיר לה זוכה העיר מאז הופצה הבשורה. חשוב לציין בנקודה זו כי תוכנית האב איננה מאושרת עדיין, אך ע"פ כל הגורמים הרלוונטיים כמו גם משרד השיכון בתקופה הקרובה תאושר התוכנית על כל חלקיה, תוך חשיבה על תחבורה ציבורית, שירותי רווחה וחינוך, תכנון סביבתי ועוד. מעוניינים לקבל מידע נוסף לקבל השקעה בעיר החדשה אשר עתידה לקום בקרוב וביצוע השקעה? צרו עמנו קשר במספר 0722555666 או במספר 5356* ותוכלו לקבל פרטים נוספים לגבי העיר החרדית העתידה לקום – דורות עילית.

אולי תאהבו גם את